Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اقدام شجاعانه و پیشدستانه یکی از ماموران این فرماندهی که مانع از سرقت از یک باب طلا فروشی در تهران شده بود، قدردانی کرد. 
 
 سردار رحیمی در حاشیه کمیسیون عملیات با قدردانی از اقدام شجاعانه یکی از ماموران این فرماندهی که با حضور به موقع خود مانع از سرقت یک واحد طلا فروشی شده بود ، بیان داشت: ماموران ما در عرصه های مختلف نشان دادند که در حقیقت خدمتگزار مردم عزیزمان هستند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در سالهای اخیر هیچگونه سرقت خشنی در پایتخت نداشته ایم، گفت:  با حضور فعال و هوشمندانه پلیس در عرصه های مختلف ابتکار عمل را از مجرمان گرفته ایم.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: در حال حاضر در بخش های مختلف طرح های مبتکرانه ای از جمله طرح رعد، کاشف، اقتدار، صاعقه و... به صورت هفته ای برگزار می شود که امنیت و آرامش را برای جامعه ما به همراه داشته است.

سردار رحیمی با اشاره به قدردانی از حضور به موقع و هوشمندانه این مامور وظیفه شناس، گفت: امنیت مردم گرانقدر مهم ترین دغدغه ما می باشد که با همه توان از آن دفاع خواهیم کرد.

گفتنی است در هفته گذشته با حضور به موقع مامور پلیس، سارقی که قصد سرقت از یک طلافروشی را داشت، دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و پاداش نقدی از این مامور فداکار قدردانی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت سرقت طلافروشی دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه

محمد مهدی اعلایی در تماس تلفنی با سردار امیر علی حاجی زاده از اقدام پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام عملیات دشمن شکن وعده صادق قدردانی کرد.

استاندار قزوین در این گفتگو مراتب سپاس مردم استان قزوین را به ایشان اعلام کرد و گفت: استان ما به داشتن فرزند برومندی، چون جنابعالی افتخار می‌کند. 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز با بیان اینکه توفیق بدست آمده لطف الهی بود، متقابلا از مردم استان قزوین قدردانی کرد و از استاندار قزوین خواست که سلام و سپاس ایشان را به مردم خوب استان قزوین اعلام کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار قزوین از افتخار آفرینی سپاه
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور به موقع پلیس
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • نجات شهروند لنگرودی با حضور و اقدام به موقع پلیس
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • حمایت روحانیون و طلاب شیروان در اقدام به موقع سپاه در تنبیه متجاوز
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد