Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@17:03:56 GMT

منچسترسیتی بعد از یورو 2020 با استرلینگ تمدید می کند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۳۹۹۲۳

منچسترسیتی بعد از یورو 2020 با استرلینگ تمدید می کند

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیریت باشگاه فوتبال دوم شهر منچستر، منتظر اتمام مسابقات یورو 2020 است. سیتیزن ها قصد دارند وقتی پیکارهای جام ملت ها به پایان رسید و بازیکنان تیم ملی انگلیس، از بازی ها بازگشتند، برای تمدید قرارداد «رحیم استرلینگ» اقدام کنند.

این گزارشی است که روزنامه دیلی تلگراف امروز منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشریه نوشت مدیریت باشگاه انگلیسی بعد از این تورنمنت پیشنهاد خود را برای تمدید قرارداد مهاجم 26 ساله ارائه خواهند داد.

این خبر در حالی در دیلی تلگراف درج شد که در گزارش های اخیر، عنوان شد استرلینگ دیگر در برنامه های پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی تیم نیست.

قرارداد کنونی مهاجم تکنیکی با آبی های آسمانی تا تابستان 2023 است. در فصل گذشته وی در 49 بازی برای تیمش حضوریافت که 14 گل زد و 12 پاس گل نیز داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: منچسترسیتی یورو 2020 جام ملت های اروپا رحیم استرلینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۳۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...

آفتاب‌‌نیوز :

رضا درویش پس از واگذاری مالکیت پرسپولیس اظهار کرد: یک کار غیرممکن پس از قریب به ۴۰ سال مقدور و میسر شد. در این جمع کسی از من با قدمت‌تر در پرسپولیس نباشد، چون سال ۱۳۶۴ به عنوان مدیر یکی از رشته‌ها خدمت می‌کردم و از آن روز می‌شنیدم واگذار می‌کنند، یا می‌فروشند یا به کسی محول می‌کنند. شنیدیم و شنیدیم تا اینکه امروز عملی شد. یکی از کار‌های بزرگی که پس از انقلاب رخ داد امروز واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: خیلی به این موضوع پرداخته شد که واگذاری مالکیت انجام نشود مجوز حرفه‌ای به این دو باشگاه نمی‌دهند. قبل از اینکه واگذاری انجام شود بدهی‌های دو باشگاه بود که ایجاد مشکل می‌کرد. با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می‌کردند، ولی با واگذاری به غیر از اینکه مشکل مجوز حرفه‌ای در بعد مالکیت رفع می‌شود در بعد مالی هم من بعد مشکلات مرتفع می‌شود. در مسئله مالی برای مدیریت تسهیل می‌شود و دیگر دغدغه مدیرعامل این نخواهد بود که این همه بدهی را از کجا باید بدهم. ان‌شاءالله برنامه‌ریزی کنیم تا قهرمانی آسیا که مغفول مانده برطرف شود و به این مهم هم برسیم.

درویش در مورد اینکه مالکان پرسپولیس با او صحبتی برای ادامه همکاری داشته‌اند، گفت: تازه واگذاری انجام شده و وقت نبوده تا حرفی شده شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد اوسمار عنوان کرد: ان‌شاءالله بعد از بازی با سپاهان حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر به آن می‌پردازیم.

درویش در مورد اینکه صحبت از حضور علی دایی در پرسپولیس شده، گفت: گزینه اول ما اوسمار است و پرسپولیس خانه علی دایی است. کرارا با علی دایی در ارتباط هستیم و از او مشورت می‌گیریم. در آخرین صحبتی که با وی شده قصد بازگشت به فوتبال را ندارد. متأسفانه به مسائل مختلفی دامن می‌زدند که فضای پرسپولیس را ملتهب کنند. چهار پنج تیم بالای جدول هستند و در سه هفته اخیر در مورد تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس سوال می‌کنند، چرا از تیم‌های دیگر سوال نمی‌شود؟ در مورد تمدید قرارداد سرمربی می‌پرند، اما درباره تیم‌های دیگر نمی‌پرسند. چون برنمی‌تابند پرسپولیس روند خوب خود را ادامه دهد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس