Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال کامیابی‌نیا بازیکن مصدوم پرسپولیس زودتر از وحید امیری بهبود پیدا می‌کند اما در بازی با تراکتور به زمین نخواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، از آنجایی که کامیابی‌نیا برخلاف وحید امیری به ایران برگشت و تمرینات اختصاصی و درمان خود را پیگیری کرد بنابراین زودتر هم مهیای بازی‌های رسمی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومیت کمال کامیابی‌نیا از ناحیه مُچ پاست و او به احتمال زیاد دو بازی آینده تیمش را از دست خواهد داد. کامیابی‌نیا همان طور که خودش گفته است به بازی حساس سوپر جام مقابل تراکتور تبریز نخواهد رسید.

همچنین احتمال زیادی وجود دارد که یحیی گل محمدی از کمال کامیابی‌نیا در دیدار بعدی لیگ برتری خود مقابل مس رفسنجان هم استفاده نکند. سرمربی پرسپولیس نمی‌خواهد ریسک کرده و با بازی دادن به کامیابی‌نیا، مصدومیت او را تشدید کند. شاید یکی از دلایل ناراحتی کادرفنی پرسپولیس به خاطر عدم بازگشت وحید امیری به ایران همین مسئله باشد.

این هافبک خوش اخلاق و ملی پوش نمی‌تواند در بحرین به خوبی درمان خود را پیگیری کرده و فیزیوتراپی کند درحالی که کمال کامیابی‌نیا به موقع خودش را به تمرینات پرسپولیس رساند و زیر نظر پزشکان تیمش کار کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس کمال کامیابی نیا کمال کامیابی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جم: تاج، از گل‌محمدی بازی نخورد!

روزنامه‌ جام جم متعلق به سازمان صدا و سیما مدعی شد ، رییس فدراسیون فوتبال از گل‌محمدی بازی نخورد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ این روزنامه در خبری عجیب مدعی شد؛ که یحیی گل‌محمدی که این روزها در هیچ تیمی مشغول به کار نیست، در تلاش بود تا سرمربی تیم‌‌ ملی امید ایران شود! 

این درحالی است که یحیی تمایلی به پذیرش پستی پایین‌تر از سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان ندارد و فدراسیون به نمایندگی مجید جلالی چندین بار با او مذاکره کرده است! حتی مهدی تاج این مذاکره را رسما تایید کرده بود.

این روزنامه وابسته به رسانه حاکمیتی، گل‌محمدی در صحبت‌های محرمانه‌ای که با مهدی تاج داشت، گفته بود: «دوست دارم سرمربی تیم‌ملی امید شوم، به این شرط که مجوز لازم را داشته باشم.» منابع خبری می‌گویند تاج بعد از چند روز به گل‌محمدی اعلام کرد این مسأله امکان‌پذیر نیست!!

حالا سوال و ابهام اینجاست که اگر یحیی برای کار در فوتبال ایران مشکلی دارد، از اساس چرا فدراسیون فوتبال سراغش رفت و به او پیشنهاد داده بود؟!

جام جم نوشته: گل‌محمدی قصد داشت به واسطه ارتباطات مهدی تاج، سرمربی تیم ملی امید شود و پس از مدتی کوتاه رسما اعلام کند امکانات مهیا نیست و نمی‌تواند در این تیم بماند و کارش را در یک باشگاه لیگ‌برتری آغاز کند! موضوعی که البته بعضی‌ها در جریانش بودند و می‌دانستند او قصد ندارد همکاری بلند‌مدتی با تیم‌ملی امید داشته باشد.

این گزارش عجیب معادلات کار گل‌محمدی در لیگ برتر فوتبال را وارد فاز جدیدی می‌کند و نشان می‌دهد عده‌ای در برخی نهادهای خاص قصد ممانعت از فعالیت حرفه‌ای یحیی را دارند.

دیگر خبرها

  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • ناراحتی وحید شمسایی از حذف ژاپن!
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!
  • معضلی که این فصل پرسپولیس را آزار داد
  • ترکیب ذوب آهن برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • اوسمار یا یحیی گل‌محمدی
  • وحید امیری و پستی که در آن آزاد نیست!
  • جام جم: تاج، از گل‌محمدی بازی نخورد!