Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور، امروز سه شنبه ۲۵ خرداد، تیم فوتبال جوانان مس رفسنجان در مرحله نیمه نهایی، دور رفت، ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان به مصاف تیم آروم اسپور ارومیه می‌رود.

دو تیم دیگر خلیج فارس شیراز و آب منطقه‌ای کرمانشاه هم راس ساعت ۱۸ در کرمانشاه به مصاف یکدیگر می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوانان مس رفسنجان بعد از این دیدار حساس که نتیجه آن نقش تاثیر گذاری در صعود به لیگ برتر دارد، ۳۱ خرداد در ارومیه و در دور برگشت، میهمان آروم اسپور ارومیه خواهندبود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال لیگ دسته اول مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید

به گزارش همشهری آنلاین، مس رفسنجان ۲روز پیش فولاد را در اهواز شکست داد تا روند شکست ناپذیری این تیم با محرم نویدیکا به ۱۰ بازی پیاپی برسد. رحمان احمدی دستیار نویدکیا و مربی دروازه‌بان‌های مس در خصوص عملکرد مثبت این تیم گفت: «وقتی ما به همراه آقا محرم به مس آمدیم، این تیم شرایط خوبی نداشت و فقط ۱۲ تا ۱۴ بازیکن در تمرین حاضر بودند. سرمربی تیم بعد از صحبت‌هایی که با باشگاه داشت، در مورد پرداخت حق و حقوق‌ها به بازیکنان قول داد و خوشبختانه تعهدات مالی هم برآورده شد. تا اینجا هم روند خوبی داشتیم و امیدوارم در ادامه فصل نتایج خوبی بگیریم.»

احمدی حرف‌هایش را اینطور ادامه داد: «در فوتبال همیشه برد و باخت وجود دارد و خوشبختانه بازیکنان مس اعتماد به نفس خوبی پیدا کرده و در واقع به نباختن عادت کرده‌اند. برخی اتفاقات که مربوط به گذشته بود روی آنها تاثیر منفی گذاشته بود و طبیعتا این بازیکنان نیاز به زمان داشتند تا از لحاظ روحی و ذهنی در شرایط خوبی قرار بگیرند.»

مربی مس رفسنجان در خصوص تعریف و تمجید کارشناسان و رسانه‌ها از رفتارهای نویدکیا گفت: «او سابقه حضور در فوتبال آلمان را دارد و با مربیان زیادی هم کار کرده است. نویدکیا در زمان بازی هم یک شخصیت حرفه‌ای داشت که دنبال جنجال و حاشیه نبود. نه تنها جلوی دوربین بلکه نویدکیا در داخل تیم هم رفتاری خوب با بازیکنان دارد و همیشه می‌خواهد به تیم آرامش بدهد. برخی مربیان می‌توانند از خصوصیات رفتاری این مربی الگو بگیرند.»

کد خبر 846014 برچسب‌ها فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه مس رفسنجان

دیگر خبرها

  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • پاری‌سن ژرمن در یک‌قدمی قهرمانی لوشامپیونه
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ‌از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت کاری ادارات از خرداد تغییر می‌کند؟/ توضیح این مقام دولتی را بخوانید
  • ماجرای تغییر ساعات کاری از خرداد منتفی شد؟
  • بزرگترین سرمایه فولاد برای بقا در لیگ (عکس)
  • تغییر ساعات کاری از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور فعلا منتفی شد