Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: در پنج روز آینده کماکان آسمانی صاف و آفتابی و جوی پایدار در اغلب نقاط کشور داریم.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: بعد از ظهر امروز در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی بارش پراکنده گاهی رعد و برق خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شرقی هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان، بارش پراکنده، رشد ابر گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

اصغری بیان کرد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و رعد و برق گاهی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز جمعه ۲۸ خرداد در استان‌های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده داریم و روز شنبه در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: از امروز تا جمعه ۲۸ خرداد در برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور به ویژه زابل‌ وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی نقاط سبب بروز گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

اصغری اظهار کرد: از امروز تا جمعه در بخش‌هایی از استان‌های خوزستان، ایلام و بوشهر‌ وزش باد شدید خواهیم داشت که در برخی نقاط خیزش گرد و خاک و غبار آلود شدن هوا پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر چهارشنبه ‌۲۶ خرداد تا پنج‌شنبه ‌۲۷ خرداد افزایش ارتفاع موج در سواحل بین ۱.۵ تا ۲ متر و در فراساحل ۲ تا ۲.۵ متر در نواحی ساحلی خلیج فارس و دور از ساحل بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: در این راستا‌ احتمال غرق شدن شناگران و قایق‌های کوچک و احتمال آسیب دیدن شناورهای سبک، نیمه سنگین، قفس‌ها و تورهای صیادی و اختلال در ترددها و فعالیت‌های دریایی در ساحل و فراساحل وجود دارد.

اصغری اضافه کرد: ‌در این راستا توصیه می‌شود ممنوعیت در شنا، محدودیت تردد قایق‌های کوچک و شناورهای سبک و سنگین صیادی و رعایت احتیاط در صنایع فراساحل، در دستور کار باشد.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: آسمان تهران روز آینده صاف در بعد از ظهر همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۳۹ و ۲۶ درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای ۱۰ درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای ۴۶ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان البرز مرکزی بارش دما محمد اصغری هوای تهران گرما آلودگی هوا ارتفاعات البرز مرکزی پیش بینی می شود بارش پراکنده برخی نقاط بعد از ظهر وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۳ اردیبهشت ماه

 صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه موج جدید بارشی از فردا سوم اردیبهشت ماه وارد کشور می شود، گفت: فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: این وضعیت جوی همچنین در برخی نقاط شرق و جنوب شرق استان‌های واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

او با بیان اینکه  سه‌شنبه دامنه بارش‌ها علاوه بر مناطق ذکر شده، شمال شرق کشور را نیز در بر می‌گیرد افزود:  روزهای دوشنبه و سه شنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد. دریای خزر نیز در این مدت مواج است.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: روز  چهارشنبه بارش در شمال غرب و غرب پایان می یابد، اما در سایر مناطق ذکر شده و در سیستان و بلوچستان و برخی نقاط هرمزگان بارش تداوم دارد.

وی افزود: سامانه بارشی روز پنجشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور فعال است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش‌های سیل آسا در ۲۱ استان/ هشدار زرد صادر شد
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور
  • گسترش بارش‌های بهاری طی امروز در آسمان مازندران
  • شدت گرفتن بارش‌ها در کشور/ دمای هوا کاهش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روز‌های آینده در آبادان و خرمشهر
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از ۳ اردیبهشت ماه
  • بررسی علل وقوع سیل های اخیر در جنوب ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس
  • پیش بینی بارش های رگباری پراکنده در البرز/ دمای هوا کاهش می یابد
  • پیش بینی هواشناسی؛ تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی
  • احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق در هرمزگان