Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@19:35:38 GMT

دشمنی رونالدو با نوشابه؛ آب بنوشید

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۰۳۳۸

دشمنی رونالدو با نوشابه؛ آب بنوشید

فوق ستاره فوتبال پرتغال و جهان بار دیگر نشان داد که یک ورزشکار واقعی و الگوی مناسب برای علاقمندان به این رشته است.

«کریستیانو رونالدو» به همراه «فرناندو سانتوس» سرمربی تیم ملی پرتغال در نشست خبری پیش از دیدار با مجارستان از بازی‌های یورو۲۰۲۰ شرکت کرد و همان ابتدا کاری کرد تا سوژه جدیدی برای رسانه‌ها ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

این ستاره ۳۶ ساله که همیشه الگوی مناسبی آمادگی بدنی ورزشکاران بوده، در همان ابتدای کنفرانس مطبوعاتی تصمیم گرفت تا چند بطری نوشابه را که روبروی او قرار داشت را از زاویه دید دوربین‌ها خارج کند. او پس از این کار یک بطری آب را برداشت و از همه خواست تا جای نوشابه، آب بنوشند.

افراد حاضر در سالن نشست مطبوعاتی از این کار تعجب کردند و حتی سرمربی پرتغال نیز با دیدن این صحنه کمی متعجب به نظر می‌رسید. 

رونالدو همیشه به عنوان یک الگو در سالم زندگی کردن ورزشکاران بوده و این موضوع را همیشه در دوران حرفه‌ای خود رعایت کرده است. او در گذشته نیز در مورد غذاهای مضر صحبت کرده بود و از همه خواسته بود تا از این مواد غذایی استفاده نکنند. 

برنده چهار توپ طلای فوتبال جهان اخیرا گفته بود: من با پسرم سخت‌گیر هستم. او بعضی اوقات نوشابه می‌نوشد و بیسکوییت می‌خورد و این را می‌داند که من این کار را دوست ندارم.

رونالدو و یارانش امشب از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف مجارستان می‌روند. آلمان و فرانسه نیز از دیگر حریفان پرتغال در مسابقات یورو۲۰۲۰ هستند./ ایرنا

بیشتر بخوانید:

پیام رونالدو پیش از آغاز بازی‌های گروه مرگ

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوردن این غذا‌ها در شب باعث سوزش معده می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

مصرف خوراکی‌های سنگین در شب علاوه بر بروز چاقی و اضافه وزن، سبب ایجاد ناراحتی‌های معده از جمله ریفلاکس می‌شود. ریفلاکس معده هنگامی رخ می‌دهد که که اسید معده به گلو بر می‌گردد و باعث بروز سوزش در آن می‌شود. برای جلوگیری از تمام این مشکلات، بهتر است حداقل دو یا سه ساعت قبل از خواب، یک شام سبک بخورید.

چند نمونه از غذایی‌هایی که نباید در طول شب مصرف کنید:

پیتزا

پیتزا علی‌رغم محبوبیتی که دارد، اصلاً جزء غذا‌های سبک نیست و حتی هضم آن در روز هم مشکل است، چه برسد به شب که به طور کلی سرعت پردازش دستگاه گوارش کندتر است.

این ماده غذایی سرشار از چربی است و معمولا از موادی با شاخص اسیدیته بالا تشکیل شده که موجب بروز ناراحتی در دستگاه گوارش می‌شوند.

شیرینی

مصرف شیرینی نه‌تن‌ها سطح قند خون را بالا می‌برد، بلکه ممکن است کابوس‌های شبانه را نیز افزایش دهد. ثابت شده است که چربی‌ها و قند‌ها تأثیر مستقیمی بر امواج مغزی دارند و باعث کابوس دیدن در خواب می‌شوند. بنابراین، برای داشتن یک خواب آرام، بهتر است شب‌ها از خوردن شیرینی پرهیز کنید.

نوشابه

مصرف نوشابه در هیچ‌ساعتی از شبانه‌روز توصیه نمی‌شود، اما در صورتی که به نوشیدن آن علاقه‌مند هستید، در طول شب این کار را نکنید. نوشابه متشکل از مقادیر زیادی قند و مواد مضر است که اسیدیته بدن را افزایش می‌دهد.

پنیر

تمام مواد غذایی که حاوی پنیر هستند، در صورت امکان باید در ساعات ابتدایی روز مصرف شوند. حجم زیاد چربی پنیر مانع از هضم و تحریک تولید اسید معده می‌شود. مصرف شبانه همبرگر، لازانیا و دیگر غذا‌هایی که حاوی پنیر هستند باعث اختلال در خواب می‌شوند.

شکلات

شکلات تلخ منبع غنی آنتی‌اکسیدان است و مصرف آن برای حفظ سلامت مغز و حافظه (در مقدار کم) توصیه می‌شود. با این حال، خوردن آن پیش از خواب خوب نیست، زیرا بدن در طول شب به مدت چندین ساعت در حالت استراحت باقی می‌ماند و اینگونه کالری شکلات به صورت چربی در بدن انباشته می‌شود.

از طرفی باید توجه داشته باشید که شکلات، به ویژه شکلات تلخ، حاوی مقادیر بالایی کافئین و دیگر محرک‌ها است و قادر است مغز را برای مدت بیشتری نسبت به حالت عادی، بیدار نگه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دستور تهیه ۱۰جوشانده گیاهیِ ضد سرماخوردگی
  • رئیسی: همکاری‌های دوجانبه، منطقه ای و بین المللی ایران و سریلانکا برای بی اثر کردن دشمنی ها باید تقویت شود
  • رئیسی: همکاری‌ها برای بی‌اثر کردن دشمنی‌ها علیه دو ملت ایران و سریلانکا باید تقویت شود
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • روبن آموریم کیست و چرا بازارش این‌قدر داغ شده؟
  • خوردن این غذا‌ها در شب باعث سوزش معده می‌شود
  • نشست تحلیل ریشه های دشمنی امویان با حضرت حمزه(س) برگزار می شود
  • تردستی با دست های کوچک