Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: سالانه ۶.۸ میلیون تن محصولات کشاورزی در این استان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر کرامتی در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار داشت: بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان ارزش اقتصادی را در بخش  کشاورزی شاهد هستیم.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از ۲۰۰ هزار خانوار بهره مند از این بخش در استان با اشتغال بیش از یک میلیون نفر فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس  سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: گردش مالی بیش از ۷۰ میلیارد تومانی بخش کشاورزی در استان نشان دهنده نقش مهم بخش کشاورزی در اقتصاد مقاومتی است.

کرامتی بیان کرد: امسال برای تحقق شعار سال در این حوزه در بخش‌های مختلف از جمله خدمت به مردم، سلامت اداری، به کارگیری تخصص در مدیریت طرح های مختلفی تدوین شده که اجرایی می شود.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم با بیان اینکه امروز همزمان در سه شهر مهاباد، خوی و شوط 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی بصورت نمادین در مهاباد کلنگ زنی شد،گفت: در شهرستان مهاباد 139 واحد برای کارکنان جهاد کشاورزی این شهرستان شامل شاغل و بازنشسته کلنگ زنی شد تا بخشی از آلام و مشکلات آنها تسکین یابد.

هوشنگ محمدی افزود: واگذاری زمین و تأمین مسکن کارکنان جهاد کشاورزی یکی از اولویتهای وزارتخانه بوده که در راستای طرح جهش تولید مسکن ملی اجرایی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی هم در این مراسم با بیان اینکه کلنگ زنی عملیات ساخت مسکن کارکنان کشاورزی در سه شهر مهاباد، خوی و شوط به طور همزمان انجام شده است، گفت: در قالب این سه پروژه حدود ۳۲۷ قطعه زمین واگذار شد که باید از تلاش سازمان و همکاری وزارت راه و شهرسازی تشکر کرد.

خسرو شهبازی، در ادامه خواستار اختصاص اعتباربرای پایان طرحهای آبرسانی در شهرستان مهاباد شد.

حسن عباسی، فرماندار ویژه شهرستان مهاباد نیز از پیشرفت های شهرستان در حوزه های مختلف گفت: واگذاری زمین با هدف ساخت منزل برای کارکنان دولت یکی از کارهای شایسته دستگاهها برای خانه دار شدن نیروها و کارکنان دولت است.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت جهاد کشاورزی در بدو ورد به مهاباد با حضور بر مزار خلبان شهید حیدری به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی
  • افزایش تولید ۹ میلیون تنی محصولات کشاورزی در دولت سیزدهم
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • تاکید رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برافزایش مشارکت مردم درصیانت از اراضی
  • کشاورزی در توسعه اقتصاد همدان سهم ۳۰ درصدی دارد
  • تولید سالانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی در مرکزی
  • ۲۱۱ هزار تن محصول کشاورزی در شهرستان دشتی تولید شده است
  • قیمت تولید گوشت قرمز و مرغ در استان بوشهر کاهشی شد
  • مرکز فناوری هسته‌ای کشاورزی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود
  • تداخلات چهار پلاک ثبتی در اراضی کشاورزی قم رفع شد