Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@00:45:10 GMT

شارلوا به دنبال فروش علی قلی زاده به نانت

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۰۴۲۴

شارلوا به دنبال فروش علی قلی زاده به نانت

یک سایت فرانسوی از احتمال حضور علی قلی زاده در لیگ فرانسه خبر داد

ممکن است علی قلی زاده شارلوا را ترک کند.

به گزارش طرفداری، سایت jeunesfooteux فرانسه خبر داد بیات، مدیر باشگاه شارلوا و ایجنت بلژیکی علی قلی زاده، بازیکن ایرانی این تیم را به باشگاه نانت پیشنهاد داده اند.

قلی زاده در فصل گذشته برای شارلوا 34 بازی انجام داده و موفق شده 8 گل به ثمر برساند و 6 پاس گل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلی زاده 9 بازی ملی دارد و ارزش این بازیکن در نقل و انتقالات 3.5 میلیون یورو است.

 

بیشتر بخوانید:

ماجرای ازدواج علی قلی زاده و یاسمن فرمانی از زبان خودشان / فیلم

قلبی به شکل ایران؛ گلزنی در قلب مردم ایران / عکس

 

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با حسین یاریار: قلیچ خانی برادر شیری ام بود؛ حاج رضایی به پنالتی هم کات می داد حمید استیلی در طرفداری: عراقی ها فنی حریف ما نمی شوند، شاید حاشیه درست کنند! شورش دسته جمعی بازیکنان استقلال علیه مدیران باشگاه طرح پیراهن اول بارسلونا برای فصل 22-2021 گل فضایی شیک، آدم فضایی ها را هم به وجد آورد / کاریکاتور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم

علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

او که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم. 

حسن زاده بیان کرد: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد، اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم. 

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری | بیش از ۱ میلیون دنبال‌کننده در صفحات مجازی متقلبان | خطر آسیب جدی در کمین داوطلبانی که فریب می‌خورند
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • اوسمار ویرا: فهمیدم استعداد بازی کردن فوتبال ندارم و به دنبال مربی‌گری رفتم / فیلم
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد