Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@08:53:01 GMT

پیشنهاد اعطای عنوان «شهید راه خدمت» به راهداران

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۰۵۶۷

پیشنهاد اعطای عنوان «شهید راه خدمت» به راهداران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عباسعلی بنی اسدی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان این مطلب اظهار کرد: این اقدام به منظور حمایت‌های مادی و معنوی از خانواده‌های این قشر زحمتکش در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: با عنایت به این‌که مطابق تبصره ۱ ماده ۴ قانون اصلاح اساسنامه بنیاد شهید و تبصره ذیل ماده یک قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران، تعیین مصادیق عملی شهید‌، مفقودالاثر، جانباز آزاده و اسیر در چارچوب و قوانین نیروهای مسلح کل نیروهای مسلح تهیه و به تصویب هیات وزیران می‌رسد بنابراین از آنجا که سالانه تعدادی از عوامل خدوم راهداری در حین عملیات راهداری و خدمت به مردم جان شیرین خود را از دست می‌دهند و خانواده‌های آنها فاقد هرگونه پشتوانه معنوی و مادی می‌شوند و دولت و به صورت خاص سازمان متبوع هیچ گونه مجوزی جهت حمایت از آنها ندارد، بنابراین برای حمایت از خانواده‌های این قبیل همکاران خدمتگزار پیشنهاد مربوطه جهت سیر مراحل تصویبی به دولت ارسال شده است و امیدواریم که این پیشنهاد مورد تایید هیات دولت قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید سازمان راهداری حمل و نقل جاده ای دولت شهید راه خدمت راهداری راهداران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پیشنهاد برگزاری دومین اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان در پنجم آذر ۱۴۰۴

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ علی محمد زنگانه گفت: تلاش می‌کنیم به مناسبت برگزاری این اجلاسیه، دیدار مردم استان با رهبر معظم انقلاب نیز اتفاق بیفتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • آلمان حمایت از آنروا را از سرگرفت
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • جامائیکا کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسد
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • طرح پیشنهاد برگزاری دومین اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان در پنجم آذر ۱۴۰۴
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی