Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع هشت هزار و 300 بسته معیشتی و غذای گرم بین خانوارهای مددجوی آسیب‌دیده از زلزله در شهرستان‌های گرمه و جاجرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات آسیب دیدگان از زلزله گفت: تاکنون 810 بسته معیشتی شامل اقلام خوراکی به ارزش 283 میلیون تومان بین خانوارهای آسیب‌دیده از زلزله توزیع‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین با همکاری مراکز نیکوکاری هفت هزار پرس غذای گرم نیز به ارزش 187میلیون تومان بین  این خانوارها توزیع‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین با اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته نیز خاطرنشان کرد: توزیع 30 بسته فرهنگی و آموزشی به ارزش هر بسته 200 هزار تومان از سایر این اقدامات است.

وی همچنین به اعزام مشاوران این نهاد به مناطق زلزله‌زده اشاره و خاطرنشان کرد: تاکنون به 40 خانوار که ازلحاظ روحی آسیب شدید دیده بودند مشاوره ارائه‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی میزان خسارت وارده به مسکن مددجویان را بیش از دو میلیارد و 847 میلیون تومان اعلام و یادآور شد: تاکنون جلسات مختلفی با نهادهای مرتبط ازجمله بنیاد مسکن و بنیاد علوی در جهت  احداث مسکن آسیب دیدگان برگزارشده است.

الهی راد بابیان اینکه در مرحله اول، واحدهای مسکونی که کمتر آسیب‌دیده  تعمیر می‌شوند، شمار واحدهای آسیب‌دیده مددجویان مناطق زلزله‌زده استان را 154مورد دانست و گفت: از مجموع واحدهای آسیب‌دیده بیش از 86 واحد مسکونی مربوط به شهرستان جاجرم است و مابقی مربوط به شهرستان گرمه است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توزیع مددجویان معیشتی بسته زلزله زده آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح ۱۵ روزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران که در ۱۲۴ ناحیه مناطق ۲۲ گانه اجرا شد، درمجموع ۷۲۹۸ نفر ساماندهی شدند.

احمد احمدی صدر افزود: از این بین حدود ۶۵۱ متکدی،  ۲ هزار و ۹۳۳ معتاد متجاهر و ۴۸۲ کودک کار و خیابان بودند و ۳ هزار و  ۲۳۲ نفر را نیز افراد بی خانمان و کارتن خواب تشکیل می‌دادند که همگی ساماندهی شدند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره پراکندگی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت گفت: متکدیان بیشتر در مناطق یک، چهار، پنج، هفده، بیست و بیست و یک بودند و معتادان متجاهر نیز بیشتر در مناطق چهار، یازده، دوازده، پانزده و شانزده پراکنده بودند، کودکان کار و خیابان نیز در مناطق چهار، پنج، هشت، یازده، پانزده و بیست پراکندگی بیشتری داشتند.

احمدی صدر همچنین گفت: اگر ریشه‌های ایجاد آسیب‌های اجتماعی مانند مسائل اقتصادی، حاشیه نشینی، ورود اتباع غیر مجاز، مباحث فرهنگی و فرهنگ سازی عمومی حل و فصل نشود آسیب‌های اجتماعی دوباره تکرار خواهند شد و لازم است مسئولان، نهاد‌ها و متولیان امر به موضوعات اقتصادی، فرهنگی و فرهنگسازی عمومی بیشتر بپردازند.

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران