Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، زهرا همتی روز سه شنبه در دومین نشست کارگروه حمایت و تاب آوری اجتماعی افزود: شناسایی آسیب های اجتماعی محله بانبرز به عنوان‌ پایلوت طرح فوق العاده اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در نخستین‌ اقدام تمامی افراد این منطقه شناسایی و در خصوص نیازهای آموزشی آنان نیازسنجی صورت گرفته و بر مبنای آن برنامه ریزی آموزشی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی ایلام تاکید کرد: همچنین افراد مبتلا به آسیب های اجتماعی مثل اعتیاد شناسایی و فرآیند حمایت از این افراد به شکل منسجم توسط کارگروه پیگیری می شود.

همتی یادآور شد: این خانواده ها مورد حمایت اعضا این‌ کارگروه قرار گرفته و در صورت نیاز به مراکز مرتبط با مشکلشان نظیر ترک اعتیاد ارجاع و زیر پوشش آموزش‌های روانشناختی قرار می گیرند.

وی اضافه کرد: همچنین خانواده هایی که از روستا به شهر ها مراجعه می کرده با هدف تشویق به‌ مهاجرت معکوس و با حمایت بنیاد مستضعفان زمین در روستاها به آنها واگذار خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی ایلام بر ضرورت تقویت تاب آوری اجتماعی مردم بویژه ساکنان مناطق آسیب خیز و حاشیه نشین در مواجهه با مسایل مختلف تاکید کرد.

همتی ابراز امیدواری کرد با برنامه عملیاتی موثر در راستای کاهش آسیب‌ها و مقاوم سازی افراد در محلات حاشیه ای برابر آسیب‌های اجتماعی اولویت دار شامل اعتیاد، طلاق، مفاسد اجتماعی و حاشیه نشینی مقابله لازم انجام شود.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی استان ایلام اقشار حاشیه سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی استان ایلام اقشار حاشیه آسیب های اجتماعی استان ایلام اقشار حاشیه سازمان بهزیستی کشور آسیب های اجتماعی آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود

فرماندار ایلام گفت: بسته‌های تشویقی برای ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده با نظر شهرداری پیگیری و با هماهنگی راه و شهرسازی به مرحله اجرا رسانده شود، چراکه یکی از نقاط قوت در احداث مسکن در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری- امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت - در جلسه شورای تأمین مسکن شهرستان ایلام اظهار کرد: با عنایت به تاکید ریاست جمهوری در تسریع ساخت واحدهای نهضت ملی باید تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان در پروژه نهضت ملی مسکن بیش از پیش پای کار باشند.

وی افزود: تمام ادارات با همکاری راه و شهرسازی در تأمین زمین برای باقیمانده تعهدات ایجاد شده همکاری لازم به عمل آورند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز و فاضلاب برای پروژه‌های اولویت‌دار از نظر پیشرفت فیزیکی از طریق هماهنگی با بنیاد مسکن توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان اجرا شود.

نادری تصریح کرد: بسته‌های تشویقی برای ساخت‌وساز در بافت‌های فرسوده با نظر شهرداری پیگیری و با هماهنگی راه و شهرسازی به مرحله اجرا رسانده شود، چراکه یکی از نقاط قوت در احداث مسکن در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی است.

وی با تشکر از بانک مسکن که پای کار بوده است، گفت: بانک‌هایی که در خصوص ارائه تسهیلات متعهد شده‌اند جهت مسکن همکاری لازم را نداشته‌اند باید تعیین تکلیف شود.

کد خبر 747768

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مدارس حاشیه راه‌های مازندران
  • درخواست شهروندان اهوازی از شهردار
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد