Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@21:59:28 GMT

استرالیا ۲ ایران یک/ کار به ست چهارم کشید

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۰۶۵۷

استرالیا ۲ ایران یک/ کار به ست چهارم کشید

به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهارم مرحله مقدماتی سومین دوره رقابت‌های لیگ ملت‌ها والیبال برای ملی پوشان ایران با بازی مقابل استرالیا آغاز شد. تیم ملی والیبال از ساعت ۱۴:۳۰ روز سه شنبه رو در روی استرالیای قعر نشین قرار گرفت.

ولادیمیر الکنو تیم ملی را با ترکیب سعید معروف، میلاد عبادی پور، آرمان صالحی، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، صابر کاظمی و سید محمد موسوی مقابل استرالیا به میدان فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست نخست؛ ۲۵ بر ۲۳ به سود استرالیا

ملی پوشان ایران شروع خوبی در ابتدای ست نخست داشتند و با نتیجه ۶ بر ۲ از حریف خود پیش افتادند. در ادامه استرالیا با کسب ۴ امتیاز متوالی اختلاف امتیاز را کاهش داد و در نهایت نخستین زمان استراحت فنی با نتیجه ۸ بر ۵ به سود ایران همراه شد. حمله خوب تیم ملی ایران در ادامه منجر شد تا دومین زمان استراحت فنی نیز با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ به سود شاگردان الکنو همراه باشد. در ادامه استرالیایی‌ها با استفاده از اشتباهات ایران با کسب سه امتیاز متوالی کار را در امتیاز ۲۲ برابر کردند و همین منجر شد تا الکنو تقاضای تایم استراحت دهد. خطای روی تور صابر کاظمی امتیاز ۲۳ را به استرالیا تقدیم کرد. در نهایت ست نخست با اشتباهات ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود استرالیا همراه شد.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۲ به سود استرالیا

 نخستین امتیاز در شروع ست دوم برای استرالیا به ثبت رسید.  بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود حریف پیش رفت تا اینکه دفاع مجرد کار را در امتیاز ۴ برابر کرد و دو تیم در ادامه پایاپای پیش رفتند، نخستین زمان استراحت فنی نیز با نتیجه ۸ بر ۷ به سود استرالیا همراه شد.  اشتباهات مکرر بازیکنان ایران در ادامه منجر شد تا دومین زمان استراحت فنی با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ به سود حریف به پایان برسد. ایران هر چند در دفاع عملکرد خوبی داشت اما اشتباهات مکرر ملی پوشان باعث شد تا استرالیا با کسب ۴ امتیاز متوالی اختلاف امتیاز خوبی در بازی ایجاد کند و با نتیجه ۲۰ بر ۱۵ پیش افتد. در نهایت ست دوم با برتری ۲۵ بر ۲۲ استرالیا همراه شد تا  نخستین امتیاز برای استرالیا در جدول رده بندی رقابت های لیگ ملت های ۲۰۲۱ ثبت شود.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران

در ست سوم دو تیم بازی نزدیک و پایاپایی را به نمایش گذاشتند و نخستین زمان استراحت فنی با نتیجه ۸ بر ۶ به سود استرالیا به پایان رسید.  نمایش خوب بردیا سعادت که در این ست برای ایران بازی کرد و سرویس‌های خوب محمد موسوی باعث شد تا دومین زمان استراحت فنی با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ به سود ایران به پایان رسد.  شاگردان الکنو در ادامه برتری خود را حفظ کردند تا ست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران همراه شود.

این گزارش در حال تکمیل است…

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: والیبال تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال والیبال سود استرالیا ۲۵ بر ۲۳ به سود سود ایران همراه شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ طلایی پوشان در شهرآورد هفتاد و چهارم اصفهان در ورزشگاه نقش جهان و دیداری معوقه از هفته هفدهم میزبان ذوب آهن دیگر تیم همشهری بودند که در پایان با تک گل شهریار مغانلو از که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید توانست پیروز شوند و ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنند.
سپاهان با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد. ذوب آهنی‌ها هم با این شکست با همان ۳۰ امتیاز قبلی در جایگاه هشتم باقی ماند.
دیدار‌های هفته بیست چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران درحالی از فردا آغاز خواهد شد که تیم‌های ذوب آهن و سپاهان باید روز یکشنبه ۲ اردیبهشت به ترتیب به مصاف آلومینیوم اراک و ملوان بندر انزلی بروند. دیدار‌های که ذوبی‌ها میزبان و سپاهان‌ها میهمان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • آذرپیرا و امامی در یکی قدمی سهمیه المپیک
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ محمد نژاد جوان از کسب سهمیه بازماند
  • ساعت بازی استقلال - شمس آذر در هفته بیست و چهارم
  • زمان حراج جدید شمش طلا در مرکز مبادله همراه با جزئیات مشخص شد
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد