Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@09:49:28 GMT

ویدیو| صعود مقتدرانه با شکستن طلسم ده ساله عراق

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۰۷۳۳

ویدیو| صعود مقتدرانه با شکستن طلسم ده ساله عراق

ویدیو| صعود مقتدرانه با شکستن طلسم ده ساله عراق.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین با ۴گل الهلال را منفجر کرد؛ پایان طلسم آبی

تیم فوتبال العین امارات در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به برتری پُرگل برابر الهلال عربستان دست یافت و رکورد ۳۴ بازی بدون شکست این تیم را شکست.

به گزارش تابناک ورزشی، در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم العین امارات چهارشنبه شب 4 بر 2 برابر الهلال عربستان به پیروزی رسید.

برای العین میزبان در این بازی سفیان رحیمی (6، 26 و 38 - پنالتی) و آلیاندرو رومرو (56 - پنالتی) به ثمر رساندند. گل‌های الهلال را نیز مالکوم (49) و سالم الدوساری (78) زدند. دیدار برگشت تیم‌های الهلال و العین چهارم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

الهلال پس از 34 پیروزی و 43 بازی بدون باخت متوالی در تمامی رقابت‌ها، سرانجام طعم شکست را مقابل تیمی چشید که ماه گذشته النصر را نیز از پای در آورده بود. العین با درخشش و هت تریک سفیان رحیمی یک پیروزی شیرین و فراموش‌ناشدنی خانگی را کسب کرد و با اندوخته‌ای کاملا مناسب به ریاض سفر خواهد کرد. 

شرح گل‌ها 

دقیقه 6 (العین 1-0 الهلال): پس از توپ‌گیری بازیکنان العین، سفیان رحیمی در موقعیت تک‌به‌تک با محمد الاویس قرار گرفت و با ضربه‌ای دقیق گل اول اماراتی‌ها را به ثمر رساند.

دقیقه 26 (العین 2-0 الهلال): محمد الاویس، با خروج مبتدیانه خود و خطا روی سفیان رحیمی در مصاف تک‌به‌تک، یک پنالتی تقدیم العین کرد و در ادامه رحیمی به سادگی و با فریب الاویس، گل دوم میزبان اماراتی را به ثمر رساند.

دقیقه 38 (العین 3-0 الهلال): دومین پنالتی برای العین و هت‌تریک سفیان رحیمی. تکل علی البلیهی، مهاجم العین را در محوطه جریمه سرنگون کرد و بدین ترتیب یک پنالتی دیگر به سادگی نصیب میزبان شد. سفیان رحیمی، ستاره این بازی بار دیگر محمد الاویس را فریب داد و گل سوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 49 (العین 3-1 الهلال): الهلال بالاخره خودی نشان داد و یک گل را جبران کرد. روی فرار میلینکوویچ ساویچ از سمت راست و پاس این ستاره صربستانی به دهانه دروازه، مالکوم گل اول آبی‌ها را به ثمر رساند.

دقیقه 56 (العین 4-1 الهلال): سومین پنالتی! افتضاح خط دفاعی الهلال ادامه دارد. این‌بار نوبت به کالیدو کولیبالی رسید تا سفیان رحیمی را در محوطه جریمه سرنگون کند. داور پس از بررسی دقیق صحنه خطا به وسیله VAR، سومین پنالتی را به سود العین ادامه کرد و کاکو گل چهارم سفیدوبنفش‌ها را به ثمر رساند.

دقیقه 78 (العین 4-2 الهلال): اختلاف بار دیگر به دو گل کاهش یافت. پس از مهار شوت میلینکوویچ ساویچ توسط گلر العین، سالم الدوسری به کمک تیزهوشی و تجربه بالای خود توپ را در شلوغی محوطه جریمه صاحب شد و دروازه میزبان را باز کرد.

 

در دیگر بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های اولسان هیوندای کره‌جنوبی و یوکوهامای ژاپن رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با پیروزی یک بر صفر میزبان کره‌ای خاتمه یافت. لو دونگ در دقیقه ۱۹ تک گل این بازی را برای اولسان هیوندای کره‌جنوبی به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • اسنوکر قهرمانی جهان| صعود وفایی به یک‌هشتم نهایی با شکست حریف ۱۷ ساله
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • العین با ۴گل الهلال را منفجر کرد؛ پایان طلسم آبی
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  •  صعود مقتدرانه رستمی به فینال آسیا
  • صعود مقتدرانه ساروی به نیمه‌نهایی
  • (ویدئو) شکستن شیشه‌ها و ازدحام در کنسرت معین در وان ترکیه
  • شکستن شیشه ها و ازدحام در کنسرت معین در وان ترکیه (فیلم)