Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی عملکرد امیرحسین اسفندیار، دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت های لیگ ملت های ۲۰۲۱ موجب شد تا او مورد توجه مسئولان تیم ترنتینوی ایتالیا قرار بگیرد.

او که فصل گذشته در تیم گرین یارد بلژیک حضور داشت هنوز تصمیم قطعی برای فصل آینده خود نگرفته است، اما گفته می شود مذاکرات خوبی را با تیم هراز آمل داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسفندیار ارزشمندترین بازیکن مسابقات والیبال جوانان جهان در سال ۲۰۱۹ شد و یکی از پرافتخارترین بازیکنان والیبال ایران به شمار می رود. باید منتظر ماند و دید که او فصل آینده در چه تیمی توپ خواهد زد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه تراکتور بسیار مشتاق است که قرارداد یک‌فصل‌ونیمه با یحیی گل‌محمدی امضا کند. در حال حاضر این تیم این شانس را دارد که در جام حذفی قهرمان شده و راهی مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان شود و در صورت سوم شدن در لیگ هم به رقابت‌های لیگ قهرمانان راه پیدا خواهد کرد. هرچند اگر پرسپولیس یا سپاهان قهرمان جام حذفی شوند، تراکتور این شانس را خواهد داشت که در صورت چهارم شدن در لیگ (البته اگر سپاهان سوم شود) هم راهی لیگ قهرمانان شود. در همین راستا یحیی اگر تیمش را به لیگ نخبگان آسیا ببرد پاداش ویژه‌ای دریافت خواهد کرد و اگر راهی لیگ قهرمانان کند باز هم پاداش خواهد گرفت. درواقع این خواسته زنوزی از یحیی است و باید دید او در صورت شروع کارش می‌تواند خواسته زنوزی و هواداران تراکتور را برآورده سازد یا نه. یحیی پیش از این هم سابقه کار در تراکتور را داشته اما او در مقطعی راهی این تیم شد که پنجره نقل و انتقالاتش بسته بود و مدیریت آن را هم مصطفی آجورلو برعهده داشت. یحیی در آن مقطع نتوانست با تراکتور نتایج خوبی کسب کند اما چند بازیکن جوان در تیم او چهره شدند.

یحیی امید اول هواداران پرسپولیس
حضور یحیی از یک جهت می‌تواند باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شود. از این جهت که در شرایط فعلی تراکتور نقش زیادی در تعیین قهرمان لیگ بیست‌وسوم دارد. سرخپوشان تبریزی در هفته بیست‌وپنجم لیگ میزبان استقلال هستند و اگر بتوانند این تیم را شکست داده یا متوقف کنند، آن وقت پرسپولیس با شکست سپاهان در صدر جدول قرار خواهد گرفت. اتفاقی که اگر رخ دهد هواداران پرسپولیس تا حد زیادی قهرمانی خود را مدیون یحیی خواهند بود و به نوعی او نیز دینش را در این فصل به تیم سابقش ادا خواهد کرد. البته تراکتور برای اینکه بتواند حداقل جزء چهار تیم نهایی لیگ برتر باشد، نباید در تبریز به استقلال ببازد و کسب امتیاز در این مسابقه بیش از همه به سود خود این تیم است.

وعده جذب ستاره‌ها
تراکتوری‌ها در مذاکرات خود به یحیی قول جذب چند بازیکن شاخص لیگ را داده‌اند. نفراتی که برخی از آنها در پرسپولیس هستند و به‌زودی قراردادشان با این باشگاه به پایان می‌رسد. همان‌طور که قبلا هم در خبرها داشتیم تراکتور به دنبال جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر است. در این میان فقط بیرانوند تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است و تنها راه جدایی‌اش فسخ قرارداد یک‌طرفه در صورت عدم دریافت مطالباتش است. تراکتور مذاکراتش را با این بازیکنان آغاز کرده و پیشنهادات خوبی هم ارائه داده اما توافقی بین‌شان حاصل نشده است. با حضور یحیی در تبریز طبیعتا این مساله در حضور بازیکنان نامبرده در تراکتور تاثیر مثبت خواهد داشت و این زنگ خطری برای باشگاه پرسپولیس است. باشگاهی که مدیریت آن همچنان تاکید دارد در تابستان مذاکره کردن برای تمدید قرارداد با بازیکنان آزادش، بهترین تصمیم است. در کل مالک باشگاه تراکتور وعده جذب ستاره‌ها را به یحیی داده و به نوعی خیال او را از نظر مالی راحت کرده است

کد خبر 846516 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • اکران «اینترستلار» ایتالیایی در سن سیرو
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • حمید معصومی‌نژاد: پیشنهاد بازیگری دارم/ به زودی به ایران می‌آیم
  • احتمال حضور ۱۰ تیم ایتالیایی در رقابت های اروپایی فصل آینده