Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس چمنیان گفت: مسعود شجاعی می‌تواند مربی بسیار بزرگی شود

عباس چمنیان در خصوص جدایی خود از تراکتور صحبت هایی را مطرح کرده است.

به گزارش طرفداری، عباس چمنیان، مربی سابق تراکتور در خصوص شکایت خود از باشگاه تبریزی به میزان گفت:

من بصورت توافقی از تراکتور جدا شدم و قرار بود تا ۱۰ فروردین ۵۰ درصد از مطالبات پرداخت شود و مابقی را ببخشم که این اتفاق نیفتاد و به من گفتند پول نداریم و برو شکایت کن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طریق سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیگیر ماجرا هستم امیدوارم باشگاه به تعهداتش عمل کند و با پرداخت به موقع از مشکلات بعدی جلوگیری کند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال جوانان در خصوص بازی تیم ملی مقابل عراق گفت:

تیم بسیار خوب و یکدستی داریم و می‌توانیم از پس عراق بربیاییم. عراقی‌ها فوتبال خوبی ارائه می‌دهند و تیمی جنگنده و فیزیکی هستند.

مربی تیم‌های پایه گل گهر سیرجان در خصوص شرایط این تیم گفت:

باشگاه گل‌گهر ساختاری صنعتی و سازمان یافته دارد و مدیران این مجموعه نگاه خوب و سازنده‌ای به آکادمی و فوتبال پایه دارند. ما یک برنامه ریزی و چشم انداز چندساله داریم تا آکادمی گل‌گهر سیرجان بتواند در وهله اول نیاز خود باشگاه را تامین کند و سپس در بحث فروش و انتقال بازیکن فعال‌تر باشیم. به طور کلی باید شکاف بین تیم‌های بزرگسالان و آکادمی‌ها کمتر شود تا به یک بهره وری مناسب برسیم.

او در خصوص همکاری خود با سرمربی تیم بزرگسالان گل گهر (امیر قلعه‌نویی) گفت:

قلعه‌نویی شناخت خوبی از جوانان دارد و از آنها به خوبی در تیم استفاده می‌کند. اگر مربی‌های تیم‌های پایه خوب کار کرده و بازیکنان خوبی را پرورش دهند کار برای مربیان تیم‌های بزرگسالان هم راحت می‌شود. ما ظرفیت‌های زیادی در فوتبال داریم و حتی می‌توانیم به درآمد هنگفتی از راه پرورش ستاره برسیم. اصلی‌ترین صنعت درآمدزا در برزیل همین پرورش بازیکن است و حتی سهم بیشتری از قهوه دارد.

چمنیان در رابطه با مسعود شجاعی و شروع دوران مربی‌گری او گفت:

مسعود بازیکنی بسیار عالی بود و می‌تواند مربی بسیار بزرگی باشد. او ظرفیت و استعداد بالایی دارد و با کسب تجربه و کمک افراد باتجربه می‌تواند به جایگاه خوبی در مربی‌گری برسد.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با حسین یاریار: قلیچ خانی برادر شیری ام بود؛ حاج رضایی به پنالتی هم کات می داد حمید استیلی در طرفداری: عراقی ها فنی حریف ما نمی شوند، شاید حاشیه درست کنند! شورش دسته جمعی بازیکنان استقلال علیه مدیران باشگاه طرح پیراهن اول بارسلونا برای فصل 22-2021 گل فضایی شیک، آدم فضایی ها را هم به وجد آورد / کاریکاتور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عباس چمنیان گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:   با توجه به شکایت کیوان یاراحمدی از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۱۳ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۹۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پرونده شکایت عقیل کعبی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۷ میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پی شکایت حمید عبدالوند از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۴۰ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

دیگر خبرها

  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال