Web Analytics Made Easy - Statcounter

 پزشکی قانونی پس از بررسی‌های تخصصی نظریه خود درباره اکبر خرمدین و همسرش را که متهمند پسر، دختر و داماداشان را به قتل رسانده و اجساد آن‌ها را مثله کرده اند صادر کرده است.

این نظریه حکایت از این دارد که اکبر خرمدین (پدر خانواده) اختلال روانپزشکی دارد، اما نه در آن حدی که مسئول اعمالش نباشد. همسرش نیز اختلال روانپزشکی در حد کند ذهنی دارد، اما نه در آن حد که مسئول اعمال خودش نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین روز گذشته هر دو متهم با انتقال به شهرک اکباتان و محل جنایت، صحنه قتل‌هایی را که مرتکب شده بودند بازسازی کردند و نزد بازپرس جنایی و کارآگاهان پلیس شرح دادند که چطور در سال ۹۰ دامادشان (شوهر آرزو) و بعد در سال ۹۷ آرزو و اردیبهشت امسال نیز بابک خرمدین را به قتل رساندند. متهمان تا کنون انگیزه‌های مختلفی را برای ارتکاب این جنایات هولناک بیان کرده اند که تحقیقات از آن‌ها ادامه دارد.

۲۳۵۲۳۵

کد خبر 1525610

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بابک خرمدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند

به گزارش قوه قضاییه، عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • درخواست حماس برای اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی جهت شناسایی اجساد گورهای دسته‌جمعی
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • افزایش ۲۷ درصدی مرگ بر اثر مسمومیت قرص برنج در مازندران
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد