Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@17:30:11 GMT

اولین کرد اهل سنت در کابینه دولت

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۱۰۲۴

اولین کرد اهل سنت در کابینه دولت

به گزارش اقتصادآنلاین، رحمانی متولد روستاى لون سادات استان کردستان است و در صورت پیروزی همتی در انتخابات ریاست جمهوری، رحمانی به عنوان اولین کرد اهل سنت به کابینه دولت راه خواهد یافت.

رحمانی تحصیل در رشته اقتصاد را از سال ۱۳۶۳ در دانشگاه تهران آغاز کرد و موفق شد مدرک کارشناسی خود را در سال ۱۳۶۷ دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر رحمانی تحصیلات خود در رشته اقتصاد را در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری نیز در دانشگاه تهران ادامه داد و مدرک دکتری اقتصاد خود را در سال ۱۳۷۸ اخذ کرد.

پربیننده ترین زنگ خطر برای اقتصاد به صدا درآمد / وعده‌ های سیل آسا با ظاهری فریبنده زاکانی: پنج نامزد جریان انقلاب به سمت همگرایی روند رهبر انقلاب: توقف نکنید و تحریم‌ های داخلی را هم دور بزنید فوری / مذاکرات وین به بن بست رسید؟ رییسی وارد تالار بورس تهران شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین اهدای عضو سال۱۴۰۳ استان اردبیل انجام شد

اولین ایثارگر از استان اردبیل در سال ۱۴۰۳ جهت اهدای عضو به تهران اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اولین اهدای عضو سال جاری استان اردبیل انجام شد.

طبق این گزارش، زنده یاد لیلی سماواتی، ۶۱ ساله، اهل و ساکن شهرستان اردبیل که به دنبال سکته مغزی در بخش ICU بیمارستان علوی اردبیل بستری شده بود علیرغم مراقبت‌های درمانی و وجود علائم مرگ مغزی و پس از تشخیص و تأیید توسط متخصصین و کوردیناتورهای واحد فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با رضایت خانواده، ساعت ۲:۳۰ روز دوشنبه سوم اردیبهشت جهت اهدای عضو به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران اعزام شد.

کد خبر 746980

دیگر خبرها

  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • اولین اهدای عضو سال۱۴۰۳ استان اردبیل انجام شد
  • کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها در آمریکا برای دومین سال متوالی
  • افتتاح و رونمایی از دو طرح علمی در دانشگاه صنعتی شاهرود
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی
  • لزوم بازنگری برخی مسائل پیش روی رشد اقتصاد در استان تهران
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد