Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام رئیس ستاد محسن رضایی در ایلام گفت: انتخاب استانداران را بر اساس شایستگی‌ و فارغ از جناج بندی‌ها حق مردم می‌داند و تصمیم دارد که در بُعد اقتصاد بر اساس قانون، اختیارات کافی را به استان‌ها بدهد.

«علی‌قمر مهری» در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: نکته مهم و اساسی در انتخابات پچیش‌رو مشارکت حداکثری مردم است و امروز همه نخبگان و فعالان سیاسی باید تمرکز خود را برای تحقق این مهم به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز دشمنان ایران اسلامی تمام توان خود را به کار گرفته‌اند تا مشارکت خود را هدف قرار داده‌اند، گفت: امیدواریم مردم ایلام مانند همیشه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

رئیس ستاد محسن رضایی در ایلام، ادامه داد: دکتر رضایی با رشادت‌ها و محرومیت‌های مردم ایلام و سختی‌هایی که تحمل کرده‌اند آشنا است و برنامه‌های متنوعی دارد که در گفت‌وگو با مردم استان از طریق شبکه استانی اعلام کرد.

مهری گفت: افزایش یارانه، تعیین حقوق برای زنان خانه‌دار، بومی بودن استانداران و راه‌اندازی نهضت خانه‌سازی از مهمترین  برنامه‌هایی است که  مردم عزیز استان با مطالعه‌ی آنها به نگاه‌های کارشناسی دکتر رضایی پی ببرند.

وی تصریح کرد: رضایی انتخاب استانداران را  بر اساس شایستگی‌ و فارغ از جناج بندی‌ها حق مردم می‌داند و تصمیم دارد که در بُعد اقتصاد بر اساس قانون، اختیارات کافی را به استان‌ها بدهد.

رئیس ستاد محسن رضایی در استان ایلام ادامه داد: این کاندیدای ریاست جمهوری برای هر استان برنامه‌ دارد و آن را به صورت کتاب درآورده که کاری منحصربه فرد از طرف یک نامزد در تاریخ  انتخابات ریاست جمهوری است.   

مهری گفت: برنامه‌ی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری حرکت به سمت همبستگی بیشتر داخلی برای ارتقاء روابط همه جانبه با کشورهای مختلف است.

وی تاکید کرد: محسن رضایی تا آخر رقابت‌ها حضور خواهد داشت و به نفع هیچ‌کس کنار نخواهد رفت.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه ایلام محسن رضایی محسن رضایی بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوستی منحصر به فرد طوطی کاکلی سیاه با یک شهدطوطیک (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ضیافت طوطی‌های کاکادو در یکی از شهر‌های استرالیا (فیلم) لذت غذا دادن به طوطی‌های ماکائو (فیلم) صحنه جالب آبمیوه خوردن یک طوطی (فیلم)

دیگر خبرها

  • جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان + فیلم
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • سال جدید برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران شهر ایلام داریم
  • ببینید | مداحی حاج محسن مرادی در برنامه سحر گاهی خوان نیاز شبکه ۲ شب عید فطر ۹۸
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟
  • دوستی منحصر به فرد طوطی کاکلی سیاه با یک شهدطوطیک (فیلم)
  • تصاویری از سعید جلیلی، محسن رضایی و وزیر رئیسی در مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد /لاریجانی هم آمد
  • برنامه‌ریزی و راهبردهای استان متناسب با آمایش سرزمین است