Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@10:59:26 GMT

زمزمه‌های زاکانی درباره ائتلاف ۵ کاندیدای اصولگرا

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۱۱۵۶

علیرضا زاکانی در نشستی با دانشجویان دانشگاه تهران با بیان اینکه هیچ کدام از نامزدهای فعلی پیشینه ارتباط با جوانان رابه اندازه بنده ندارد گفت: من برای تحول، عدالت،آزادی استقلال و پیشرفت کشور کاندیدا شدم نگاهم این نیست کشور را کاریکاتوری اداره کنیم وقتی وارد عرصه عدالت خواهی شدم با گردن کلفتها مبارزه کردم هیچ وقت لگد به مرده نزدم بلکه با عناصر اصلی مقابله کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با بیان اینکه آمده ام صدای مردم غارت زده باشم درباره ادامه حضور ۵ کاندیدای جریان انقلاب در انتخابات گفت: بنده صریح گفتم که هیچ کدام ازاین ۵ کاندیدا حق بازیگری ندارند دو جریان غرب گرا و راه ولایت با یکدیگر رقابت می کند پس جریان برای ما از نامزد مهمتر است مگر ما آدم پرستیم که برایمان شخص مهم باشد ما دنبال جریان انقلاب هستیم  پس نباید کسی در جریان انقلاب شروع به زدن یکدیگر کنند تا همچون سال ۹۲ بدهکار شوند چون در انتخابات سال ۹۲ عده ای بدهکار شده و نتیجه اش این بود که آقای روحانی تا ۸ سال کشور را به بیچارگی کشاند.
وی ادامه داد: من کسی را مخاطب خود نکردم حتی گفتم اولین نفری که به رای ۵ کاندیدای انقلاب تمکین می کند، من هستم. ما ۵ نفر باید با هم حرف بزنیم اگر نتوانیم با هم صحبت کنیم و منطق درستی برای جهبه انقلاب داشته باشیم چطور می خواهیم ادعای کشور داری کنیم ما در کنار هم معنا پیدا می کنیم. ما ۵ نامزد رویکردمان یکی است پس باید تصمیمی بگیریم که به مصلحت مردم خواهد بود لذا اگر کسی از ما ۵ نفر مردم را به خودش دعوت کنند گناه بزرگی کرده است. 
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: ما ۵ نفر آدم عاقل و بالغ انقلابی باید با یکدیگر صحبت کرده و براساس منطق به این نتیجه برسیم چطور جبهه انقلاب می تواند پیروز شود. این همان چیزی است که باید بر مدار آن حرکت کرد. 
وی در پاسخ به پرسشی گفت: من نگفتم تا آخر در رقابتها می مانم بلکه گفتم منطقی دارم که بر اساس آن می تواند من گزینه نهایی باشم یا اینکه دیگری انتخاب شود ما تجربه تاریخی داریم باید فرد اصلح انتخاب شود و براساس آن حرکت کنیم. من برای هر کسی تعیین تکلیف نکردم بلکه برای خودم تعیین  تکلیف کردم.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند

اجلاس روسای FIU (مراکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی) کشور‌های عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد.

گروه اقتصاد کلان؛ هادی خانی معاون وزیر اقتصاد و دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم جمهوری اسلامی ایران در اولین روز اجلاس روسای FIU (مراکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی) کشور‌های عضو بریکس و با حضور نمایندگان ۲۴ کشور بر لزوم تدوین سازوکار‌های تعمیق روابط و تعاملات بین کشور‌های عضو بریکس در مسیر مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم تاکید نمود.


در این گردهمایی که از امروز صبح ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ و با میزبانی کشور روسیه برگزار شده است، خانی رئیس مرکز اطلاعات مالی جمهوری اسلامی ایران با محوریت مکانیزم‌های کاهش ریسک استفاده از دارایی‌های مجازی برای اهداف پولشویی و تامین مالی تروریسم، سخنرانی و بر لزوم همکاری‌های داخلی و بین المللی در جهت سوءاستفاده از دارایی‌های مجازی توسط تبهکاران و تروریست‌ها و مجرمین پولشویی تاکید نمود.


برگزاری نشست‌های دو جانبه با روسای واحد‌های اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم کشور‌های عضو بریکس از جمله برنامه‌های حضور نماینده جمهوری اسلامی ایران در این نشست است.


به گزارش روابط عمومی مرکز اطلاعات مالی و در جلسه شورای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم بریکس و با حضور روسای FIU کشور‌های عضو به صورت زیر مطرح شد و در دستور کار قرار گرفت:



لزوم برنامه‌ریزی موثر در اشتراک ظرفیت‌های موجود کشور‌های عضو در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم

اشتراک گذاری دانش فنی و آموزشی در بهبود مستمر فرآیند‌های اجرایی و رگولاتری

- تشکیل کمیته‌های کارشناسی و بررسی

- حوزه‌های کاری مشترک و لزوم حمایت
کشور‌های عضو از یکدیگر در مجامع بین المللی

این نشست تا دو روز دیگر ادامه خواهد داشت و با نشست‌های دوجانبه‌ای که برنامه‌ریزی شده است، شاهد همکاری‌های دوجانبه و چند جانبه‌ی مرکز اطلاعات مالی جمهوری اسلامی ایران و سایر اعضای بریکس خواهیم بود. 

 

پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: بریکس ، هادی خانی ، تامین مالی تروریسم ، تروریست ، پولشویی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9c

دیگر خبرها

  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد
  • تراز هر ۲ نوبتِ کنکور متفاوت از یکدیگر اعمال می‌شود
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است
  • ائتلاف تهران مسکو، محوری در نظم جدید جهانی
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • روزنامه اصولگرا: تعطیلی شنبه یا پنجشنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبه‌رو کرده
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت