Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دیلی تلگراف، مدیران تیم فوتبال منچسترسیتی، امیدوارند که بتوانند قرارداد ستاره انگلیسی خود رحیم استرلینگ ۲۶ ساله را هر چه سریعتر تمدید کنند و به همین علت قصد دارند بعد از پایان رقابت‌های جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰) پیشنهادی برای تمدید قرارداد به این بازیکن ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم استرلینگ که یکی از بازیکنان اصلی تیم پپ گواردیولا در لیگ جزیره و همچنین لیگ قهرمانان اروپا بود، علاوه بر علاقه منچسترسیتی به تمدید قرارداد خود مشتریان بزرگ دیگری نیز دارد، اما به نظر می‌رسد تیم شهر منچستر این ستاره را به راحتی از دست ندهد.

قرارداد کنونی استرلینگ با منچسترسیتی تا تابستان ۲۰۲۳ اعتبار دارد. این ستاره که تک گل ۳ امتیازی تیم ملی انگلیس را در اولین بازی این تیم در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ به ثمر رساند، در فصل گذشته در ۴۹ بازی برای منچسترسیتی ۱۴ گل زد و ۱۲ پاس گل نیز برای هم تیمی‌های خود ارسال کرد.

بیشتر بخوانید

گلزنی یک انگلیسی پس از ۱۰ سال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استرلینگ منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رم چند ماه قبل در اقدامی غیر منتظره تصمیم گرفت که با ژوزه مورینیو قطع همکاری کند و ده‌روسی را به عنوان جانشین او بر روی نیمکت برای هدایت این تیم انتخاب کرد.


قرارداد این مربی جوان در ابتدا به صورت موقت و تا پایان فصل جاری بود اما عملکرد خوب او در طول این مدت مدیران این باشگاه را متقاعد کرد که پیشنهاد امضای قرارداد جدید و طولانی‌تری را به او ارائه کنند.


حالا روزنامه ایتالیایی کوریره دلاسرا خبر داده است که مدیران باشگاه رم در حال تهیه قراردادی چندین ساله برای سرمربی تیم‌شان هستند. گفته می‌شود که این قرارداد سه ساله یا حداقل دو ساله با گزینه تمدید برای یک سال دیگر خواهد بود.


مبلغ دستمزدی که برای ده‌روسی در این قرارداد در نظر گرفته شده هنوز مشخص نیست اما این روزنامه خبر داده است که او مبلغی ثابت به علاوه بندهای پاداش متفاوت در این قرارداد خواهد داشت.


او همچنین نقش مهمی را در انتخاب‌های تاکتیکی و همچنین روند آماده‌سازی در اردوی پیش فصل ایفا می‌کند و یکی از شخصیت‌های اصلی این باشگاه در انتخاب و خرید و فروش بازیکنان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • نارضایتی وست‌هم از عملکرد کالوین فیلیپس؛ هافبک انگلیسی به منچسترسیتی باز می‌گردد
  • پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!
  • ستاره ای که پپ نخواست، مدعی آقای گلی است