Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی،قاسم جلیلی‌نژاد اظهار داشت: با ارتقاء ۱۶ سایت ۲۲ روستا در مناطق مرزی چهار شهرستان ماکو ،خوی،شوط و چالدران به اینترنت پهن باند متصل شدند.

وی با اشاره به اینکه در این ارتقاء سایت‌ها حدود سه هزار خانوار به اینترنت پرسرعت دسترسی یافتند،افزود:در آستانه انتخابات تلاش می‌کنیم شبکه در تمام نقاط استان برای برگزاری انتخابات الکترونیکی پایدار و مطلوب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ارتباطات تصریح کرد:به علت شیوع ویروس کرونا و شرایط به وجود آمده و تغییر سبک زندگی سعی می‌کنیم بستر استفاده از اینترنت پرسرعت را برای روستائیان استان به وجود بیاوریم تا تمام روستائیان از بحث آموزش،کشاورزی، توسعه اشتغال روستایی ، خدمات بانکی و سایر امورات آنلاین بهره مند شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی فناوری اطلاعات اینترنت روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی نوروزی آذربایجان غربی

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی پایانه مرزی رازی را با بیش از ۶۰ هزار تردد مسافر، پرتردد ترین پایانه مرزی استان عنوان کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳تاکنون بالغ بر ۱۴۷ هزار مسافر ایرانی و خارجی ، ۴۲۷ اتوبوس و ۷۸۰۵ دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی استان تردد کردند.

این مقام مسئول یاد آور شد: بعد از پایانه مرزی رازی، پایانه مرزی بازرگان با ثبت تردد ۳۹ هزار و ۶۲۷ تردد و ۱۲۹ اتوبوس و ۲۶۸۶ دستگاه سواری در رتبه دوم بیشترین تردد ها در بین پایانه های مرزی استان قرار دارد.

وی ادامه داد: پایانه های مرزی سرو با ۱۸ هزار و ۸۵۷ مسافر و تمرچین با تردد بالغ بر ۱۸ هزار مسافر نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی  با اشاره به اینکه در دوازدهمین روز از اجرای طرح نوروزی ۴۵ دستگاه اتوبوس و ۶۳۶ دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی استان تردد کردند، اظهار کرد: همچنین در این روز، در مجموع ۱۵ هزار و ۳۶۶ مسافر از پایانه های  مرزی آذربایجان غربی تردد کردند که پایانه مرزی رازی با ۷۱۶۹ مسافر بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۸ میلیون تردد در محورهای آذربایجان‌غربی
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب است/ اتصال تمام ساختمان‌های کشور تا پایان برنامه هفتم توسعه به فیبرنوری +فیلم
  • وزیر ارتباطات : مشترکینی که فیبر نوری دریافت کنند افزایش سرعت صدبرابری اینترنت خواهند داشت
  • ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • در حوزه توسعه ارتباطات از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده‌ایم
  • تردد نزدیک به ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • رفت و آمد حدود ۱۰۳ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی
  • تردد بالغ بر ۱۴۷ هزار مسافر نوروزی از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی
  • پایانه مرزی رازی، پرتردد ترین پایانه مرزی نوروزی آذربایجان غربی
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟