Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها به مصاف استرالیا رفت و نتیجه را به حریف واگذار کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در دهمین مسابقه خود در رقابت های لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل استرالیا قرار گرفت که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲، ۲۳ بر ۲۵، ۱۸ بر ۲۵ و ۱۲ بر ۱۵ به سود استرالیا خاتمه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولادیمیر آلکنو برای این مسابقه از سعید معروف، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، صابر کاظمی و آرمان صالحی استفاده کرد. شاگردان ولادیمیر آلکنو در ۳ هفته ابتدایی موفق به کسب ۵ پیروزی شدند و در ۴ بازی هم نتیجه را به حریفان خود واگذار کردند.

ست نخست؛ ۲۵ بر ۲۳ به سود استرالیا

تیم ملی ایران بازی را بسیار خوب شروع کرد و با سرویس و حمایت های عقب زمین کم نقص توانست کار را برای استرالیا سخت کند. در امتیاز ۸ بر ۶ به سود ایران بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. در ادامه برتری ملی پوشان ایران بیشتر شد و در امتیاز ۱۶ بر ۱۱ یک بار دیگر تیم ها به وقت استراحت فنی رفتند تا به صحبت های مربیان خود گوش کنند. استرالیا اختلاف را کم کرد و در امتیاز ۲۲ بازی به تساوی کشیده شد و در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود استرالیا خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۲ به سود استرالیا

بازی در ست دوم بسیار نزدیک دنبال شد تا اینکه در امتیاز ۸ بر ۷ به سود استرالیا، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. بازی در امتیاز ۱۰ به تساوی کشیده شد، اما در ادامه استرالیایی ها توانستند اختلاف زیادی با ایران ایجاد کنند. در امتیاز ۲۳ بر ۲۰ به سود استرالیا، مارکوس میراندا درخواست وقت استراحت فنی کرد. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود استرالیا خاتمه پیدا کرد.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران

ترکیب تیم ایران تغییری نکرد و باز هم استرالیایی ها توانستند شروع بهتری داشته باشند. در اوایل این ست بردیا سعادت جایگزین صابر کاظمی شد. شاگردان آلکنو در ادامه روند بهتری داشتند و توانستند نتیجه بازی ۹ بر ۸ به سود خود کنند تا میراندا درخواست وقت استراحت فنی کند. در امتیاز ۱۶ بر ۱۳ به سود ایران، بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. استرالیایی ها در ادامه روند بهتری به خود گرفتند و نتیجه بازی ۲۱ بر ۲۰ به سود آنها شد. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود ایران تمام شد تا کار به ست چهارم کشیده شود.

ست چهارم؛ ۲۵ بر ۱۸ به سود ایران

از شروع ست چهارم بردیا سعادت که جایگزین صابر کاظمی شده بود در ترکیب ماند. در امتیاز ۸ بر ۵ به سود ایران بود که بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی اول رفتند. در امتیاز ۱۶ بر ۱۲ به سود ایران یک بار دیگر بازیکنان هر دو تیم به وقت استراحت فنی رفتند تا صحبت مربیان خود را بشنوند. این ست در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا کار به ست پنجم کشیده شود.


ست پنجم؛ ۱۵ بر ۱۲ به سود استرالیا

ست پایانی برای شاگردان آلکنو با نوسان زیادی آغاز شد. ایران ۷ بر ۵ از حریف عقب افتاد، اما با درخشش بردیا سعادت بازی در امتیاز ۷ به تساوی کشیده شد. سرویس تماشایی عبادی پور نتیجه بازی را ۹ بر ۸ به سود ایران کرد تا میراندا درخواست وقت استراحت کند. اشتباهات در تیم ایران زیاد شد و این ست در نهایت با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به سود استرالیا تمام شد تا شکستی دیگر در کارنامه ایران ثبت شودو  استرالیایی ها هم نخستین پیروزی خود را جشن بگیرند.

تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین مسابقه خود در این دوره از مسابقات فردا از ساعت ۲۳:۳۰ باید مقابل برزیل، صدرنشین مسابقات صف آرایی کند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایران استرالیا ولادیمیر آلکنو سود استرالیا خاتمه پیدا ۲۵ بر ۲۳ به سود استرالیایی ها نتیجه ۲۵ سود ایران ۸ به سود تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد

تیم بایرلورکوزن با تساوی یک بر یک مقابل وستهم انگلیس به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد. شاگردان ژابی آلونسو علاوه بر صعود یک رکورد فوق العاده بر جای گذاشتند.  

لورکوزن در ۴۴ بازی اخیر خود در همه رقابت‌ها بدون شکست بوده است. آخرین باخت آنها به حدود ۱۰ ماه پیش برمی گردد (باخت ۳-۰ مقابل بوخوم).  پیش‌تر یوونتوس از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ در ۴۳ بازی بدون شکست پیش رفته بود و رکورددار قرن ۲۱ در قاره اروپا بود و حالا این رکورد شکسته شده است.

البته تا لحظات پایانی به نظر می‌رسید بایر اولین شکست خود را در فصل جاری متحمل خواهد شد، اما در نهایت فریمپونگ در دقیقه ۸۹ بازی را به تساوی کشاند تا لورکوزن دوباره در نیمه نهایی لیگ اروپا با  رم رو در رو بشود. سال گذشته رم، لورکوزن را در نیمه نهایی شکست داد و حالا شاگردان آلونسو برای کسب سه گنه در این فصل باید با گرگ‌ها تسویه حساب کنند.

آنها یک بازیکن مشترک نیز در این دو بازی خواهند داشت؛ سردار آزمون، مهاجم ایرانی که به‌صورت قرضی از لورکوزن به رم منتقل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • بازگشت برزیلی‌ها به غمگین‌ترین جایگاه جدول
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • شب بازگشت‌ها در اروپا؛ بارسا در خانه تحقیر شد!
  • محصول خارجی استقلال خوزستان برای گل سرنوشت ساز