Web Analytics Made Easy - Statcounter

هجمه های دشمن علیه ملت ایران به ویژه بانوان و کانون خانواده بسیار سنگین است، در این راستا باید فرهنگ سازی و آگاهی بخشی چشمگیری انجام شود.

 به گزارش قدس آنلاین، خانم  طیبه ربانی گفت: دشمن می‌خواهد از طریق جنگ نرم نسبت به حجاب و عفاف در جامعه توطئه آفرینی کند، درحالی که حجاب حتی پیش از اسلام نیز رواج داشته و به عنوان یک تکلیف شرعی و دینی مورد تاکید اسلام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنانی که در هشت سال دفاع مقدس و جنگ سخت از ایران شکست خوردند در تلاش هستند تا با جنگ نرم و ارائه برنامه های غیراسلامی و غیردینی افکار و باورهای جوانان را تغییر و ریشه اعتقادات دینی آنان را سست کنند.

استاد حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: جوانان و خانواده ها در معرض تهاجم دشمن هستند و باید برای رفع مشکلات و توطئه های دشمنان اقدامات موثری انجام شود.

 وی ادامه داد: هجمه های دشمن علیه ملت ایران به ویژه بانوان و کانون خانواده بسیار سنگین است، دراین راستا باید فرهنگ سازی و آگاهی بخشی چشمگیری انجام شود.

ربانی تصریح کرد: دشمن امروز از طریق اثرگذاری بر حریم خانواده وارد شده و این خطر بزرگی است، براین اساس باید با هوشیاری و ارائه برنامه های مدون فعالیت کرد.

استاد جامعه الزهرا(س) قم گفت: امروز بانوان و دختران جامعه اسلامی تکلیف و وظیفه بزرگ و خطیری نسبت به توطئه های فرهنگی دشمنان دارند.

وی اظهار کرد: انتخابات نماد وحدت جامعه است و ما با حضور حداکثری می‌توانیم کشور را سربلند کنیم.

منبع: خبرگزاری حوزه

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هجمه فرهنگی دشمن بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعا: سلاح‌های سنگین علیه ما بی‌فایده است

جلال الرویشان، معاون نخست وزیر دولت نجات ملی در صنعا در امور دفاعی و امنیتی امروز چهارشنبه تأیید کرد که یک تغییر استراتژیک در تاکتیک‌های نبرد نظامی که توسط یمن نشان داده شده است، وجود دارد، زیرا سلاح‌های سنگین و هسته‌ای و ناو‌های هواپیمابر دیگر مفید نیستند.

براساس گزارش المیادین، الرویشان خاطرنشان کرد که آمریکا و انگلیس راهبردی را اتخاذ کردند که ابزار‌های آنها مانع از رسیدن صنعا به دریا‌ها شود، اما صنعا آنها را غافلگیر کرد و به اقیانوس هند رسید. 

نیرو‌های مسلح یمن همچنان به هدف قرار دادن کشتی‌های اشغالگر و یا کشتی‌های در حال حرکت به سمت بنادر اراضی اشغالی هستند ادامه می‌دهند، به طوری که سردار یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن دیروز سه شنبه از اجرای ۶ عملیات نظامی در جریان ۷۲ ساعت گذشته با موشک و پهپاد در دریای سرخ خبر داد.

او تاکید کرد: نیروی دریایی و موشکی ۴ عملیات مشترک بر روی ۴ کشتی از جمله دو ناو آمریکایی در دریای سرخ و خلیج عدن انجام دادند.

با گذشت ۱۰ سال از تجاوز آمریکا، عربستان و امارات، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله تأیید کرد که مردم یمن با قابلیت‌های نظامی پیشرفته برای محافظت از از مردم مظلوم فلسطین پای کار هستند و با توطئه‌های دشمن مقابله می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • قدردانی بانوان فعال حوزه زنان، از اقدامات خزعلی در سازمان ملل
  • هجمه رسانه‌ای دشمن برای دوری مردم از نظام اسلامی
  • غزه مهمترین مساله امروز جهان اسلام است
  • تربیت قرآنی فرزندان نسل سالمی را تحویل جامعه می دهد
  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • واکسیناسیون بیش از یک میلیون رأس دام در زنجان
  • «محفل امام حسنی ها» توطئه ها و تبلیغات دشمن را خنثی کرد
  • رونق محافل قرآنی ، راهکار مناسبی برای مقابله با هجمه فرهنگی بیگانگان
  • صنعا: سلاح‌های سنگین علیه ما بی‌فایده است
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است