Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@20:00:45 GMT

چوکا و ادامه معضل گل خوردن در دقیقه 96!

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۱۴۹۲

سبزپوشان تالشی برای چندمین مرتبه در طول لیگ، بازی برده را در ثانیه های پایانی با تساوی عوض کردند تا حالا کار آنها برای ماندن در مسابقات سخت تر شود.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در شرایطی تیم فوتبال چوکای تالش مقابل نود ارومیه با پنالتی دقیقه پایانی تیم میزبان، تنها به یک امتیاز بسنده کرد که پیش تر نیز این تیم در مقابل قشقایی در شیراز سناریویی تکراری را تجربه کرده بود؛ البته در آن مقطع علی لطیفی سرمربی فعلی تیم نود هدایت سبزپوشان را برعهده داشت و تیمش در دقیقه 96 پنالتی داد و دو امتیاز حساس برای این تیم از دست رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


همچنین در نیم فصل اول مسابقات تیم فوتبال چوکا در دقایق پایانی بازی بود که مقابل خوشه طلایی و رایکای بابل گل خورد و بازی را واگذار کرد و در مقابل بادران در شرایطی که تا دقیقه 90 با نتیجه 2 بر 1 پیش بود، به یکباره در وقت های اضافی 3 گل خورد تا پرگل‌ترین شکست های این تیم در مسابقات رقم بخورد. علاوه بر این چوکا در بازی خانگی مقابل پارس جنوبی جم هم در دقیقه 93 بازی برده را در در دقیقه 93 با تساوی یک بر یک عوض کرد تا حالا پس از تمام این اتفاقات، در فاصله 5 هفته مانده به پایان رقابت ها با کسب 29 امتیاز رتبه شانزدهم را در اختیار داشته باشد و فاصله ای 4 امتیازی با قشقایی دارد که مهم ترین رقیب این تیم در راه ماندن به شمار می رود. 


چوکا که علاقمندان قدیمی فوتبال حضورش در لیگ آزادگان را به خاطر دارند، پس از بیست سال با فرشاد پیوس به رقابت های لیگ دسته اول بازگشت  و شاید یکی از دلایل این نتایج و به خصوص گل خوردن در دقایق پایانی بی تجربگی تیم و قرار گرفتن در فضایی جدید پس از دو دهه باشد. چوکا فصل را با هادی شکوری آغاز کرد ولی این مربی خیلی زود برکنار شد و مالکان جدیدی نیز اداره تیم را برعهده گرفتند؛ در ادامه علی لطیفی و مهدی پاشازاده نیز در چوکا مربیگری کردند و درنهایت حالا فرصت به مهاجم سال های گذشته تیم ملی و باشگاه پرسپولیس رسیده که پس از مشکلی با مالکان قبلی باشگاه پیدا کرد و از تیم کنار گذاشته شد، در هفت هفته پایانی هدایت چوکا را برای حفظ تیم برعهده گرفته است.

 

 

 


سبزپوشان تالشی که در دومین دیدار با فرشاد پیوس به چهارمین امتیاز دست پیدا کردند، در 5 دیدار آینده باید با استقلال ملاثانی و قشقایی در ورزشگاه سردار جنگل رشت مصاف بدهند و سه دیدار هم خارج از خانه مقابل تیم های بادران، پارس جنوبی جم و آرمان گهرسیرجان پیش رو دارند. 


گفتنی است پس از قطعی شدن سقوط تیم فوتبال گل ریحان، نود ارومیه هم با 27 امتیاز رتبه هفدهم جدول هجده تیمی مسابقات لیگ دسته اول را در اختیار دارد و تلاش می کند با کسب امتیازات لازم از 5 بازی باقی مانده، در لیگ دسته اول سال آینده حضور داشته باشد.

دسته یک چوکا تالش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک چوکا تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان ایران در رقابت‌های جام آسیا که به میزبانی کشور سنگاپور برگزار می‌شود امروز در نخستین دیدار خود مقابل تیم ماکوئو قرار گرفت. تیم ملی بانوان کشورمان در این بازی با نتیجه ۱۶به۵ ماکائو را شکست داد. در این بازی نگین رسولی‌پور ۶ امتیاز، مهلاعابدی ۵ امتیاز، فرناز خدامرادی ۳ امتیاز و فائزه شهریاری ۲ امتیاز کسب کردند.   تیم ایران در دومین بازی خود امروز از ساعت ۱۵:۱۵ مقابل تیم کره‌جنوبی قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • رضا مهاجری: اخراج بازیکن خیبر مقابل خوشه؟ اگر بازیکنم مقصر باشد، سخت تنبیه می‌شود
  • ۲ برد دختران بسکتبالیست ایران در کاپ آسیا
  • دومین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • انگیزه سرمربی ایرانی الشمال مقابل الاهلی
  • نخستین پیروزی مردان ایران در بسکتبال ۳ نفره جام آسیا
  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ پیروزی بانوان ایران مقابل ماکائو در گام نخست
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم