Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@05:46:27 GMT

پیش‌ بینی هوای ناسالم برای البرز

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۱۵۲۵

پیش‌ بینی هوای ناسالم برای البرز

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، آرش بهاروند احمدی روز سه شنبه گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از جوی پایدار در منطقه البرز مرکزی است.

وی ادامه داد:آسمان امروز البرز صاف،‌غبار محلی و بعضی ساعات ناسالم برای گروه های حساس،‌ دمای کمینه و بیشینه هوا بین ۱۸  تا ۳۷ درجه بالای صفر و سرعت وزش باد ۲۴ کیلومتر در ساعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آسمان فردا چهارشنبه البرز، صاف، غبار محلی، بعضی ساعات وزش باد کمترین و بیشترین دمای هوا بین ۲۰ تا ۳۹ درجه بالای صفر بعضی ساعات ناسالم برای گروه‌های حساس و سرعت وزش باد ۲۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

روز پنجشنبه آسمان البرز صاف، غبار محلی، بعضی ساعات وزش باد دمای کمینه و بیشینه بین ۱۹ تا۳۹ درجه بالای صفر و بعضی ساعات ناسالم برای گروه های حساس  سرعت وزش باد ۲۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

 هوای روز جمعه البرز صاف، غبار محلی، بعضی ساعات وزش باد کمترین و بیشترین دمای هوا بین ۱۶ تا ۳۹ درجه بالای صفر، کیفیت هوا سالم سرعت وزش باد نیز ۲۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است .

آسمان روز شنبه هفته آینده استان البرز صاف، غبار محلی ، کیفیت هوا سالم ،‌سرعت وزش باد ۲۰ کیلومتر در ساعت و دمای کمینه و بیشنیه بین ۱۶ تا ۳۸ درجه بالای صفر است .

پربیننده ترین توقیف رنجروور استیشن ۱۰۰میلیاردی در کرج اولین دیوار نگاره شهری در کرج رونمایی شد + عکس جریمه یک میلیونی بیش از ۱۷هزار راننده در البرز معدوم کردن آثار تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی ممنوع است دستگیری کلاهبرداران واتساپی در البرز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هواشناسی انتخابات ۱۴۰۰ ۲۴ کیلومتر در ساعت درجه بالای صفر سرعت وزش باد بعضی ساعات غبار محلی البرز صاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران بهاری پدیده غالب اصفهان است

مینا معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وقوع ناپایداری‌های جوی بهاری را در استان تا اواسط هفته آینده انتظار داریم، اظهار داشت: طی این مدت به ویژه در ساعات بعد از ظهر و عصر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و وقوع توفان لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود که در مناطق شرقی استان با خیزش گرد و خاک موقتی همراه است.

وی با بیان اینکه وقوع بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق را در مناطق مختلف استان انتظار داریم، افزود: شدت ناپایداری‌ها طی امروز شنبه در نیمه جنوبی استان و طی روزهای دوشنبه تا چهارشنبه مناطق غرب و جنوب اصفهان خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان بین یک تا سه درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۱ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به هفت درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

معتمدی اضافه کرد: چوپانان با بیشینه دمای ۲۲ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای یک درجه سلسیوس زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان خواهند بود.

به گفته وی، طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میانگین بارش ثبت شده در ایستگاه سینوپتیک خور وبیابانک با ۱.۳ میلیمتر بوده است.

کد خبر 6076798

دیگر خبرها

  • هوای گرم در زنجان حاکم می‌شود
  • وضعیت هوای مازندران در هفته جاری
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی تا ۸ درجه افزایش می‌یابد
  • پیش بینی دمای هوای ۳۰ درجه‌ای پایان هفته در گلستان
  • بارش باران و ماندگاری هوای سرد تا ظهر فردا در خراسان رضوی
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۲۵ فروردین
  • باد و باران بهاری پدیده غالب اصفهان است
  • یزد گرم‌تر می‌شود
  • یزد خنک‌تر می‌شود