Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خسرو کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: روز گذشته آتش‌سوزی در جنگل‌های بلوط منطقه سبزکوه شهرستان خانمیرزا رخ داد که ابتدا توسط نیروهای امدادی و مردمی مهار شد اما مجددا آتش در این جنگل‌ها زبانه کشید.

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به مهار شدن آتش در شامگاه روز گذشته ادامه داد: در حادثه دیشب چهار هکتار از جنگل‌های بلوط استان از بین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: هنوز علت حادثه و میزان دقیق خسارت وارده مشخص نیست و کارشناسان مشغول ارزیابی هستند اما مشاهدات اولیه نشان می‌دهد عامل انسانی در این حادثه دخیل نبوده و گرمای هوا و کم‌آبی در این جنگل‌ها عامل حریق شده است.

انتهای پیام/68033

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی مدیریت بحران بلوط چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟

 به گزارش تابناک به نقل از موج،‌ سید جلال ملکی درباره حادثه انفجار در شرق تهران با بیان اینکه ساعت ۱۳:۳۰ امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه گزارش آتش‌سوزی در شرق اعلام شد، اظهار کرد: در بزرگراه شهید یاسینی نزدیک بیمارستان لواسانی چند اتاق کارگری در کنار هم قرار داشت که در یکی از اتاق‌های ۱۰ متری که تنها چند پتو و موکت در آن وجود داشت، آتش سوزی رخ داد.

وی با بیان اینکه یک نفر که در حال خروج از فضا بود مصدوم و به مراکز درمانی شد، خاطرنشان کرد: متاسفانه ۶ نفر کارگر در این کارگاه به دلیل آتش‌سوزی در داخل فضا گیر افتاده و جان خود را از دست دادند.

ملکی با اعلام اینکه این حادثه هیچ ارتباطی با انفجار گاز و پایانه شرق ندارد، خاطرنشان کرد: در فضای مجازی برخی از انفجار در پایانه شرق خبر داده بودند؛ در صورتیکه هیچ ارتباطی به پایانه ندارد و محل حادثه با این محدوده فاصله داشت.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • آتش گرفتن یک واحد آپارتمانی در شهر رشت
  • سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم
  • ماجرای آتش‌سوزی در شرق تهران چه بود؟
  • خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • تداوم اجرای طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در جنگل های زاگرس
  • آغاز طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در چهارمحال و بختیاری
  • آبشار بیشه لرستان، گنجینه‌ای دیدنی در دل جنگل‌های بلوط