Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@11:34:57 GMT

بحرین به شکست ایران برابر عراق دل بسته است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۱۷۶۸

بحرین به شکست ایران برابر عراق دل بسته است

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران امشب در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر در آخرین دیدار خود برابر یکدیگر به میدان می‌روند. رسانه ارم نیوز از شانس اندک بحرین برای پیشی گرفتن از ایران و صعود به  عنوان تیم دوم به مرحله بعدی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی قطر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه نوشت:

" تیم ملی فوتبال عراق با ۱۷ امتیاز از ۵ پیروزی، ۲ تساوی و بدون هیچ شکستی صدرنشین گروه C رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ است. تیم عراق ۱۴ گل به ثمر رسانده و فقط ۳ گل خورده است. ایران با ۵ امتیاز از ۵ پیروزی و ۲ شکست در رده دوم قرار دارد. تیم ایران ۳۳ گل به ثمر رسانده و پس از ژاپن دومین تیم  قدرتمند در حمله لقب گرفته است.  این تیم فقط ۴ گل خورده است.

بحرین با ۱۲ امتیاز از ۳ پیروزی، ۳ تساوی و یک شکست در رتبه سوم قرار دارد. تیم ملی بحرین ۱۱ گل زده و ۴ گل خورده است. صدرنشین این گروه  مستقیماً به جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ و همچنین به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ راه پیدا می‌کند. برترین تیم‌های دوم همه گروه‌ها بعد از تیم‌های اول شانس برای صعود دارند.  

تیم ملی بحرین این فرصت را دارد که در صورت شکست ایران از عراق با توجه به تفاضل  گل، برای نایب قهرمانی رقابت کند. اگر چه اختلاف گل بین این ۲ تیم بسیار زیاد است، اما بحرین نیم نگاهی به این بازی دارد. ایران ۲۹ گل اختلاف دارد؛ این در حالی است که بحرین ۷ گل اختلاف با هنگ کنگ دارد. "

بیشتر بخوانید

مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛
ایران - عراق؛ بازی سرنوشت‌ساز فرا رسید/ پیش به سوی قطر با هواپیمای عراقی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال مقدماتی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران

به گزارش ورزش سه، عظیمی که در این مسابقات با زدن 4 ضربه به تیر دروازه حریفان رکوردار است، در دیدار مقابل قرقیزستان علاوه بر توپی که به تیرک این تیم کوبید با یک شوت سرکش پای چپ، گل اول ایران را به ثمر رساند و به سبک «جود بلینگام» شادی کرد.

این بازیکن 22 ساله که در دیدار با بحرین هم موفق به گلزنی شد و آن را به حسین طیبی ستاره مصدوم تیم ملی تقدیم کرد، در مورد شادی بعد از گلش گفت: بعد از بازی مقابل بحرین، پسر کوچکی از مشهد در شبکه‌های اجتماعی به من پیام داد و گفت اگر گل زدی مثل بلینگام خوشحالی کن.

عظیمی افزود: ما اینجا هستیم که با فوتسال مردم را خوشحال کنیم به همین خاطر حس کردم چیزی بزرگتر از این نیست که این پسربچه را که پای تلویزیون نشسته و بازی تیم ملی را دنبال می‌کند خوشحال کنم و برایش خاطره و تصویر خوبی از تیم ملی بسازم، برای همین بعد از گل این شادی را با او شریک شدم.

دیگر خبرها

  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • دفاع غرورآفرین جمهوری اسلامی در برابر اسرائیل ابهت پوشالی و مصنوعی آنان را شکست
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه