Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جروزالم پست گزارش داد آویو کوخاوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز شنبه عازم واشنگتن خواهد شد و این سفر پس از یک ماه تاخیر برای بحث پیرامون ایران و دیگر مسائل منطقه‌ای صورت می‌گیرد.

پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در مطلبی به قلم آنا آرونهایم نوشت: انتظار می‌رود کوخاوی در این سفر که نخستین سفرش به عنوان افسر عالی رتبه اسرائیل خواهد بود، با همتایان آمریکایی خود به منظور ترغیب آن‌ها به عدم پیوستن مجدد به توافق هسته‌ای ایران دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوخاوی در ابتدا قرار بود با لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا، مارک میلی رئیس ستاد مشترک ارتش، مک کنزی فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی و ریچارد کلارک فرمانده نیرو‌های عملیات ویژه آمریکا دیدار کند.

همچنین رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در این سفر در خصوص وضعیت لبنان و حضور ایران در سوریه و جنگ غزه که منجر به تعویق سفر او در ماه مه شد، بحث و تبادل نظر می‌کند.

دو هفته قبل، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به واشنگتن سفر کرد و با همان مقامات آمریکایی برای بحث و تبادل نظر درباره موضوعات مشابه دیدار کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی آمریکا و اسرائیل آویو کوخاوی رژیم صهیونیستی رئیس ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع عبری از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ناکامی در برابر عملیات هفتم اکتبر مقاومت فلسطین و همچنین پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر دادند.

رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نامه استعفای خود به «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: جنبش حماس در روز شنبه ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حمله خونینی را انجام داد که نتایج آن خشن و دردناک بود!

وی در ادامه افزود: بخش اطلاعاتی که تحت فرمان من است به مأموریتی که به ما سپرده شده بود، عمل نکرد و من از همان زمان تا ابد این روز سیاه را فراموش نخواهم کرد و تا همیشه این درد عمیق را با خود به همراه خواهم داشت!

استعفای بالاترین مقام اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی از سمت خود، نخستین مورد از استعفای مقامات ارشد نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه است.

کد خبر 6085319 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • یک استعفای جنجالی دیگر در ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش اسرائیل
  • سفر روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل به قاهره
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک به قاهره
  • سربازان گردان «نتسح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • دومینوی استعفا در ارتش صهیونیستی
  • استعفای رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای مقام عالیرتبه اطلاعاتی رژیم اسرائیل + جزئیات