Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، متن پیام به شرح زیر است:

لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَیِّنَاتِ وَأَنْزَلْنَا مَعَهُمُ الْکِتَابَ وَالْمِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ

ملّت قهرمان و سرافراز ایران

بار دیگر موسم برگزاری آزمون مردمسالاری در خردادماه فرا رسیده و چشم جهانیان و نگاه ناظران بین­المللی به قدم­ها و دستانِ پرتوان و سرنوشت سازِ شما دوخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه بسیاری از دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی در تلاشند تا به لطایف الحیل و با استفاده از امکانات و ابزارهای رسانه­ای، بذر نومیدی و یأس را در دلهای جمع کثیری از هموطنانِ عزیزمان بپراکنند امّا اینجانب به زمان شناسی و هوشمندیِ جبلّی و تاریخیِ مردمان ایران زمین ایمان دارم و بر این باورم که به رغم کوشش مذبوحانة مدّعیان و نامحرمان، ملّت بزرگ ایران یک بار دیگر، با صلابت و پرتوان در عرصة تعیین سرنوشت و صیانت از ارکان مردمسالاری دینی حضور خواهد یافت. هرچند در این میانه، برخی از عزیزان و خدمتگزاران صدیق نظام و انقلاب آنچنان که باید و شاید، قدر ندیدند و میدان برای بهره­مندی ملّت عزیز ایران از خدمات ‌آنان آماده نشد؛ امّا اکنون زمان شِکوه و شکایت از برخی قصورها و تقصیرها نیست.

همة ما به عنوان اعضای تشکیل دهندة پیکرة با شکوه ایران اسلامی نیک می دانیم که عدم بهره­مندی مناسب و شایسته از فرصت­های تاریخی، موجب پشیمانی خواهد شد و به سادگی وسهولت نمی­توان به جبران مافات پرداخت. صندوق رأی، میراث گرانسنگ نهضت مشروطیّت ایران و ثمرة خون پاک و مطهّر شهدای والامقام انقلاب اسلامی است. پس بر ماست که با هر گرایش و عقیده و سلیقه به ندای رهبر فرزانة انقلاب اسلامی (مدّظله العالی) لبیک گوییم و برای سربلندی و اسرافرازی ایران کهن و ترسیم چشم­اندازی نوید بخش در آستانة ورود به قرن جدید خورشیدی ، هنگامه­ای دیگر برپا کنیم و نقشی ماندگار از خود بر صحیفة روزگار به یادگار نهیم.

زمانه قرعة نو می زنـــد به نام شمـــا          خوشا شما که جهان می رود به کام شما

زمان به دستِ شما می­دهد زِمام مــــراد        از آنــکه هست به دستِ خرد زمـام شما

علی اکبر صالحی

معاون رییس جمهور و رییس

پربیننده ترین زاکانی: پنج نامزد جریان انقلاب به سمت همگرایی روند رهبر انقلاب: توقف نکنید و تحریم‌ های داخلی را هم دور بزنید فوری / مذاکرات وین به بن بست رسید؟ رییسی وارد تالار بورس تهران شد دبیرخانه شورای هماهنگی سران قوا تصمیم نهایی در مورد افزایش قیمت بنزین گرفت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب دیدار کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ زیاد النَخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر امروز پنج‌شنبه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس/ دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب
  • زیاد النَخاله با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد
  • دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب دیدار کرد
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • عکس/ دیدار اسماعیل هنیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی