Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ خواجوی گفت: حضور در انتخابات لازم، حساس و واجب شرعی است، بنابراین ملت شریف بایستی در انتخابات شرکت کنند لذا با حضور پرشور و گسترده خود به جهانیان نشان دهند که علاقه مند به کشورشان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ عبدالواحد خواجوی امام جمعه اهل سنت شیراز در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، انتخابات ریاست جمهوری در کشور ایران را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: مشارکت پرشور در انتخابات مانع سو استفاده دشمنان و باعث یاس و نا امیدی آن ها می شود چرا که دشمنان متوجه می شوند که ملت ایران به کشور و نظام علاقه مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: این ملت با حضور در پای صندوق های رای سرنوشت چهار سال آینده کشور و خود را تیین و بیمه می کنند لذا با حضور خود در پای صندوق های رای مشت محکمی را به دهان دشمنان مخصوصا آمریکا و استکبار جهانی می زنند.   امام جمعه اهل سنت شیراز با تاکید براینکه حضور در انتخابات لازم، حساس و واجب شرعی است، اظهار داشت: پس بنابراین ملت شریف بایستی در انتخابات شرکت کنند لذا با حضور پرشور و گسترده خود به جهانیان نشان دهند که علاقه مند به کشورشان هستند.   شیخ خواجوی یکی از مهم ترین ویژگی کاندیدا را سابقه اجرایی دانست و در خصوص ویژگی های یک نامزد مطلوب گفت: نامزد انتخابات باید توانمندی خود را در عرصه ها اجرایی و سابقه گذشته ثابت کرده باشد لذا مردم را در همه زمینه ها کمک نماید و در مقابل مردم رفتاری متواضع و فروتن داشته باشد.   این عالم اهل سنت با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید وزیرانی را انتخاب کند که امین، راستگو و متخصص در حوزه کاری باشد، تصریح کرد: یکی از معیارهای انتخاب نامزد اصلح تقوا است و دیگر ویژگی آن بصیرت است.   وی تصریح کرد: نگاه جناحی نباید در مسائل ملی کشور باشد و در جهت عزت و سربلندی مردم و صلاح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارد؛ حضور مردم در انتخابات یک نوع رخداد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.   به گفته این عالم اهل سنت، حضور آگاهانه ملت با بصیرت ایران در پای صندوق های رای توطئه های اقتصادی و... استکبار جهانی را خنثی کرده و پایه های نظام جمهوری اسلامی را تقویت می کند؛ امام خمینی(ره) براهمیت انتخابات تاکید داشتند و از آن به عنوان وظیفه الهی یاد می کردند.   وی تاکید کرد: برهمه این مردم آگاه لازم است روز ۲۸ خرداد را به روز ناامیدی و شکست استکبار جهانی تبدیل کنند؛ در اندیشه سیاسی امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری حضور مردم در انتخابات یک اصل است و اهمیت ویژه ای دارد چراکه مشارکت در مسائل کلان کشور عقلانی، شرعی و حق مردم است.   شیخ خواجوی با اشاره به انتخابات در کلام رهبر انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند که انتخابات فقط یک پدیده سیاسی نیست بلکه احقاق حق است و سرنوشت کشور را معین کنند لذا ما اهل سنت مقیم شیراز از مردم شریف ائم از مردان، زنان و جوانان می خواهیم علاوه بر حضور پرشور در انتخابات، مشوق مردم در این عرصه باشند.   امام جمعه اهل سنت شیراز در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که با حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات و انتخاب آگاهانه انسانی شایسته، لایق، متخصص و اصلح انتخاب بشود تا کشور پله های رشد را یکی پس از دیگری طی نماید.  

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حضور پرشور کنند لذا اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی

استاندار لرستان از برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات لرستان، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات، اضافه کرد: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده‌ است.

مشارکت 47درصدی مردم لرستان در انتخابات + جزئیات

استاندار لرستان عنوان کرد: فرآیند آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز این استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های لازم برای انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات در صداوسیمای لرستان تدارک‌ دیده شده‌ است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پرشور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)
  • اولین پس‌لرزه به مراسم عروسی دختر مسئول عالی‌رتبه در هتل لاکچری
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • استقبال پرشور علامه پاکستانی از سفر رئیسی
  • سعیدی: روش برخورد با دختران سرزمینم با شعار‌های زمان انتخابات تناقض دارد
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • کنایه معین الدین سعیدی به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس /عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند