Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان گفت: برای تامین امنیت انتخابات ۱۳۵۰۰ نیروی پلیس در استان ساماندهی شده‌اند که ۱۰ هزار نفر در پای صندوق‌های رای حضور مستمر دارند و امنیت شعب اخذ رای را تامین می‌کنند و ۳۵۰۰ نفر هم در قالب گشت‌های سیار ماموریت ذاتی خود را در روز انتخابات انجام می‌دهند.

سردار عزیزاله ملکی امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به آمادگی نیروی انتظامی برای تامین امنیت انتخابات، اظهار کرد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا قرارد داریم، تمامی اقدامات لازم در ناجا برای برگزاری انتخاباتی امن فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گیلان افزود: خوشبختانه هیچ دغدغه‌ای برای امنیت برگزاری انتخابات نداریم، نیروی انتظامی علاوه بر اینکه ماموریت ذاتی‌ خود را در بحث امنیت انتخابات خواهد داشت، یک تعامل و مشارکت بسیار خوبی را در برگزاری باشکوه انتخابات هم خواهیم داشت.

وی گفت: اقدامات بسیار خوبی در جهت افزایش مشارکت در انتخابات صورت گرفته و ان شاالله بتوانیم با مشارکت پر شکوه در انتخابات جواب دندان شکنی به هجمه‌هایی که دشمنان ایجاد می‌کنند، بدهیم.

ملکی ضمن تقدیر از همکاری عوامل بسیج و سپاه با نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت برخی شعب اخذ رأی، بیان کرد: در سطح استان حدود ۳۰۹۴ شعبه اخذ رای داریم که ۳۸۰ شعبه سیار و ۲۷۱۴ شعبه ثابت است، برای تامین امنیت انتخابات ۱۳۵۰۰ نیروی پلیس در استان ساماندهی شده‌اند که ۱۰۰۰۰ نفر در پای صندوق‌های رای حضور مستمر دارند و امنیت شعب اخذ رای را تامین می‌کنند و ۳۵۰۰ نفر هم در قالب گشت‌های سیار ماموریت ذاتی خود را در روز انتخابات انجام می‌دهند.

فرمانده انتظامی گیلان بیان کرد: از ماه‌های قبل برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات رصدهای اطلاعاتی و انتظامی مختلفی صورت گرفت و در جلسات متعدد ستاد امنیت انتخابات مسائل مختلف مطرح شد تا انتخابات بدون کوچترین مشکلی برگزار شود. بیشترین تلاش برای این بوده تا انتخابات در امنیت بسیار خوب و با حضور پرشکوه مردم برگزار شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تبلیغات کاندیداهای مورد نظر 24 ساعت قبل از رأی‌گیری ممنوع است گفت: به ستادهای تبلیغاتی کاندیداها در سطح استان گیلان توصیه می‌شود از برگزاری برنامه‌هایی که باعث کندی عبور و مرور و ایجاد ترافیک در سطح معابر به ویژه خیابان‌های اصلی می‌شود خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد هرگونه تجمع، ناهنجاری و راه اندازی کاروان‌های تبلیغات توسط هواداران کاندیداها و تجمع و تبلیغ در محل شعب اخذ رای اکیدا ممنوع است از شهروندان خواست، هرگونه تخلفات انتخاباتی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

ملکی با اشاره به شهید تازه تفحص شده ناجا، گفت: شهید یوسف زنجانی‌پور قنبری متولد ۳۰ شهریورماه ۱۳۴۶ و از کارکنان ژاندارمری بود که در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در زبیدات عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد. با شناسایی شهید یوسف زنجانی‌پور قنبری، نیروی انتظامی استان گیلان ۴۴۶ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

وی ادامه داد: پیکر این شهید بزگوار امروز پس از مراسمی که در ستاد ناجا با حضور سردار حسین اشتری برگزار شد به گیلان منتقل ‌شده و مراسم وداع با شهید، امروز بعد از نماز مغرب و عشاء در بقعه آقا میر عظیم گوراب واقع در کیلومتر۷ جاده رشت به خمام(روستای گرفم) برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه فردا، ۲۶ خرداد پیکر مطهر شهید یوسف زنجانی‌پور قنبری در ستاد فرماندهی انتظامی استان گیلان تشییع و در زادگاهش به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ امنیت انتخابات نیروی انتظامی شعب اخذ اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد آقامیری پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی قم ضمن تقدیر از مجاهدت‌های نیروی انتظامی اظهار کرد: این ارگان به تعبیر مقام معظم رهبری عامل اقتدار و آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار قم بیان کرد: بنابر آمار اعلام شده حدود هفت نفر در آخرین روز چهارشنبه سال ۱۴۰۱ جان باختند ولی این رقم با تدابیر نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ به صفر رسید ضمن اینکه این مجموعه از بهترین دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان قم می‌باشد.

وی ابراز کرد: کاهش شاخص سرقت در استان قم و ترقی به رتبه دوم کشوری از دستاورهای فرماندهی انتظامی استان محسوب می‌شود که این موضوع حقیقتاً مایه مباهات ماست.

آقامیری با ابراز امیدواری از تشکیل کمیسیون جلوگیری از شیوع نزاع و درگیری در استان طی آخرین ماه‌های سال ۱۴۰۲، اذعان کرد: با تشکیل این کمیسیون امیدواریم که آمار تخلفات و جرم‌ها کاهش پیدا کند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: موضوع ترویج عفاف و حجاب در قالب برنامه جهاد فرهنگی با جدیت در حال پیگیری است و سعی داریم تا قم به شهر نمونه در کشور تبدیل شود.

کد خبر 6063694

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی همدان در تمامی حوزه‌ها کارنامه درخشانی دارد
  • فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد
  • نیروی انتظامی برخاسته از مردم و خادم مردم است
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان، مامور به رحمت است
  • پلیس ضمن برخورد با مفسدان و برهم زنندگان نظم، مامور به رحمت است
  • سرعت عمل و برخورد بدون مماشات پلیس با مجرمان عامل بازدارندگی است
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • طرح ویژه جهاد فرهنگی برای پایتخت فرهنگی جهان تشیع