Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش بخشی روز سه شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زندانیان زندان مرکزی مهاباد نیز همچون دیگر شهروندان می‌توانند با داشتن کارت ملی یا اطلاع از شماره ملی خود و نیز داشتن شناسنامه در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری شرکت کنند.

وی ادامه داد: زندانیانی که کارت ملی یا شناسنامه خود را در زندان به همراه ندارند می‌توانند از طریق خانواده و دوستانشان در بیرون از زندان جهت دریافت مدارک لازم برای اخذ رای اقدام کنند و کارکنان زندان نیز همکاری لازم را در این خصوص خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس زندان مهاباد اضافه کرد: بیشتر زندانیان واجد شرایط رای دادن هستند و فرآیند رای‌گیری در زندان از سوی عوامل اجرایی و نظارتی انجام می‌شود؛ در نتیجه کارکنان زندان هیچ‌گونه دخالتی در امر رای‌گیری نخواهد داشت.

بخشی اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از ۵۰۰ نفر در زندان مهاباد به دلایل مختلف محکومیت خود را سپری می‌کنند.

به گزارش ایرنا، اسامی ۱۵۱ نفر از تایید صلاحیت شدگان نهایی شوراهای اسلامی شهر مهاباد اعلام شده است که ۱۲۱ نفر مربوط به نامزدهای شورای اسلامی شهر مهاباد، ۹ نفر مربوط به شهر "خلیفان" و ۲۱ نفر مربوط به شهر "گوگ تپه" است که در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در این شهرها با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

برای برگزاری انتخابات در این شهرستان، ۱۷۶ شعبه پیش بینی شده است که نسبت به دوره قبل ۱۰ شعبه افزایش پیدا کرده است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد؛ در مجموع ۴۵۵ کرسی برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در این دوره در مهاباد پیش بینی شده است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مهاباد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی مشارکت های مردمی انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مهاباد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ مهاباد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی مشارکت های مردمی انتخابات ریاست جمهوری شوراهای اسلامی اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه معلولان در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رئیس اداره بهزیستی مهاباد گفت: جشنواره بازی‌های بومی محلی طرح سی بی آرمبتنی برجامعه ویژه معلولین روستاییان برگزارشد. 
کریم محمدی افزود: افرادی که در این مرحله شهرستانی امتیاز کسب کنند به مرحله استانی وکشوری راه پیدا می‌کنند.
او اضافه کرد: سازمان بهزیستی برای ارتقای سطح توانمندی معلولین واعتماد به نفس بالای آنها این جشنواره رو برگزارکرده و تصمیم براین است که این جشنواره به صورت سالیانه برگزارشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • برگزاری دوره مهارتی سرویس و نگهداری تراکتور در مهاباد
  • تمهیدات لازم مقابله با سیل در جنوب کرمان اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان
  • دوره اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی در قشم برگزار می‌شود
  • پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان اصفهان