Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@22:44:55 GMT

مقاومت لحظه‌ای از دفاع از ملت فلسطین غافل نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۲۱۱۷

مقاومت لحظه‌ای از دفاع از ملت فلسطین غافل نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «ماهر مزهر» عضو دفتر مرکزی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین سخنانی را در خصوص مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: مقاومت لحظه‌ای از دفاع از ملت فلسطین غافل نخواهد شد. مزهر تاکید کرد که قدس در آستانه انفجار قرار دارد و مقاومت به رویارویی با رژیم صهیونیستی ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزهر اشاره کرد که طرف‌های واسطه، رژیم صهیونیستی را برای تغییر مسیر برگزاری راهپیمایی پرچم تحت فشار قرار داده‌اند. وی عموم ملت فلسطین را به حضور در قدس و مقابله با این راهپیمایی و شهرک‌نشینان اشغالگر فراخواند.

پیش از این، گروه‌های مقاومت فلسطین بیانیه‌ای را در رابطه با راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی صادر کردند. این گروه‌ها تاکید کردند که تحت هیچ شرایطی در مقابل تعرض به قدس و مسجد الاقصی سکوت نخواهند کرد و آماده هستند به آن واکنش نشان دهند.

گروه‌های مقاومت، عموم فلسطینیان در کرانه باختری و نوار غزه را به مشارکت گسترده در تظاهرات امروز در محکومیت تجاوزات اشغالگران صهیونیست علیه قدس و مسجد الاقصی فراخواندند. در این بیانیه همچنین آمده که همه فلسطینیان باید آماده مقابله با راهپیمایی پرچم اشغالگران در قدس اشغالی باشند.

کد خبر 5235769 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی تل آویو ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه عراق ناتو افغانستان ایران جو بایدن جی هفت لبنان برجام میخائیل اولیانوف نفتالی بنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف قرار گرفت

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از المنار، مقاومت اسلامی لبنان دوشنبه شب صحنه‌هایی از عملیات روز یکشنبه خود در هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در مرکز نظامی رادار در مزارع اشغالی شبعای لبنان را منتشر کرد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از گروه‌های مقاومت و کاهش فشار بر آنها در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 844793 منبع: ایرنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پس از ۶ ماه همچنان سردرگم است
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف قرار گرفت
  • تجمع مردمی در حمایت از «وعده صادق» در تهران
  • راهپیمایی خودرویی مردم قم در حمایت از عملیات سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • از اهتزاز پرچم تا شادی مردم پایتخت مقاومت در گلزار شهدای کرمان
  • کمیته‌های مقاومت فلسطین: دفاع از خود، حق مسلم ایران است
  • تبریک کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین به ایران
  • حماس: کرانه باختری هرگز در برابر رژیم اشغالگر پرچم سفید را بالا نمی‌برد
  • از «ایلی کوهن»‌های داخلی نباید غافل باشیم
  • حمایت از اقدام سپاه در میدان فلسطین