Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ژاپن دور دوم انتخابی جام جهانی را با برد پرگل به پایان رساند. به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای دور دوم انتخابی جام جهانی، پرونده گروه F رقابت‌ها با برگزاری دو دیدار بسته شد.  

در اولین بازی تیم ملی فوتبال ژاپن که پیش‌تر صعود خود را به عنوان تیم صدرنشین این گروه به دور بعدی قطعی کرده بود، به دیدار قرقیزستان رفت و با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید تا سامورایی‌ها قدرتمندانه این دوره از رقابت‌ها را به پایان ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اونایوو هت تریک کرد و ۳ بار برای تیمش گلزنی کرد، تاکوما آسانو و شو ساساکی دیگر گل‌های ژاپن را به ثمر رساندند. 

در دیگر دیدار این گروه تاجیکستان با ۴ گل میانمار را شکست داد تا در رده دوم این گروه قرار گیرد.

تاجیکستان اکنون با ۱۰ امتیاز در بین تیم‌های دوم گروه‌ها با یک بازی بیش‌تر در رده چهارم است ولی سایر تیم‌های دوم گروه‌ها می‌توانند این تیم را به راحتی بگیرند و به زیر بکشند.

تکلیف صعود یا صعود نکردن تاجیکستان به دور بعدی رقابت‌ها امشب مشخص می‌شود. 

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ژاپن انتخابی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا

دو تیم صعود کننده گروه C جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شدند.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را از دست داد.

ژاپنی‌ها که مسابقات را با شکست ۳ بر ۲ برابر قرقیزستان شروع کرده بودند، در روز دوم کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند و در بازی سوم نیز برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسیدند.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان تیم نخست صعود کرد شد.

ایران در صورتی که به عنوان تیم نخست صعود کند باید با قرقیزستان دیدار کند.

دیگر خبرها

  • سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد / سامورایی‌ها جام‌جهانی را از دست دادند
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • تیم ملی فوتسال ژاپن حذف شد
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد
  • شرایط صعود ایران و افغانستان/ احتمال تقابل با ژاپن و فینال زودرس