Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عباس محمدحسنی در جمع کارکنان و فرماندهان ارشد نیروی پدافند هوایی، گفت: حضور حداکثری ملت شریف ایران اسلامی در عرصه‌ی انتخابات و انتخاب فرد اصلح موجب حفظ انسجام، وحدت ملی و ارتقاء محبوبیت نظام اسلامی می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: اساس کرامت تقوا است و با داشتن تقوای پرهیز و تقوای ستیز، انسان به کرامت دست پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ستیز با استکبار جهانی و دشمنان اسلام حیثیت اسلام را ارتقاء بخشیده است، افزود: ملت شریف ایران اسلامی از زمانی که تقوای پرهیز و تقوای ستیز را با هم اعتبار بخشید، با وجود همه نا امنی‌ها و درگیری‌ها در سطح منطقه تبدیل به یک قدرت بزرگ شد که امثال شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی عزیز جلوه‌ای از همین الگوی عالی تقوای پرهیز و ستیز بشمار می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی با اشاره به اینکه راهبرد دشمن از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی سعی در مخدوش کردن چهره‌ی انقلاب داشت تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح قطعا تیری در چشمان ایادی استکبار است و موجب صلابت و اقتدار جایگاه ایران در عرصه‌ی بین الملل می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: آنچه را که خوشایند دشمن است باید عکس آن را عمل کنیم که دشمن از دستیابی به اهداف خود نا امید شود، خاطر نشان کرد: در این برهه حساس تعیین سرنوشت مملکت اسلامی، باید با بصیرت، هوشمندانه و با شناخت کامل نسبت به حساسیت‌های دشمن تمامی فتنه‌ها و توطئه‌ها را خنثی کنیم.

نماینده ولی فقیه در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات گفت: حضور حداکثری ملت شریف ایران اسلامی در عرصه‌ی انتخابات و انتخاب فرد اصلح موجب حفظ انسجام، وحدت ملی و ارتقاء محبوبیت نظام اسلامی می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی با تاکید بر فرمایش مکرر فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) مبنی بر بی اثر کردن تحریم‌ها، اظهار کرد: با انتخاب فرد اصلح بعنوان رئیس قوه مجریه و مشارکت حداکثری و آگاهانه در صحنه انتخابات، که بالاترین فریاد برای تغییر در وضعیت موجود است می‌تواند علاوه بر بالا بردن ضریب امنیت کشور، در زمینه‌های اقتصادی، فناوری، پزشکی، فرهنگ، سیاست، ایدوئولوژی و ... ظرفیت‌های بسیار خوبی را بوجود آورده و تحریم‌ها را بی اثر کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه سازمان عقیدتی سیاسی انتخابات 1400 مشکلات اقتصادی حضور حداکثری مشارکت حداکثری انتخاب فرد اصلح حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در همایش منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان گفت: با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم و این استان باید به عنوان الگویی برجسته برای همه معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری افزود: پیام اجلاس منطقه ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری، برنامه‌ای و امکاناتی شکل بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • دوم اردیبهشت و روایتی از خانه‌تکانی که در دانشگاه‌ها اتفاق افتاد
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است