Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  سی بی اس، گروهی از معترضان با تجمع در ورودی ترمینال تخلیه بار در شهر بندری پرنس روپرت در استان بریتیش کلمبیا کانادا مانع از پهلو گرفتن کشتی باری رژیم صهیونیستی شدند.

این کشتی باری به نام ولانس Volans متعلق به شرکت کشتیرانی اسرائیلی ZIM است.

معترضان اعلام کردند این اقدام را در حمایت از جنبشی موسوم به "مانع حرکت قایق شوید" انجام دادند که با هدف ممانعت از انتقال کالا از سرزمین‌های اشغالی به آمریکای شمالی و در واکنش به درگیری اخیر حماس و رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صیونیستی حامیان فلسطین تحریم اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مهم شورای عالی امنیت ملی درباره حمله به اسرائیل/ هر اقدام شرارت باری منجر به پاسخ ۱۰ برابری می شود

 

بین الملل تابناک: شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد علت حمله گسترده سپاه به سرزمین‌های اشغالی عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز بود و چنانچه رژیم صهیونیستی بخواهد به اقدامات شرارت‌بار خود ادامه دهد، پاسخ حداقل ۱۰ برابر از همان نوع دریافت خواهد کرد.

شورای عالی امنیت ملی در اطلاعیه‌ای به تشریح دلیل ایران برای حمله به سرزمین‌های اشغالی پرداخت و نوشت «علت حمله گسترده موشکی و پهپادی سپاه به سرزمین‌های اشغالی عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز و بر پایه ماده ۲ منشور ملل متحد بود».

این شورا تاکید کرد: نیروهای مسلح ایران عملیات «وعده صادق» را بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد انجام داده و ایران برای تامین منافع ملی و امنیت ملی خود حداقل اقدام تنبیهی لازم را علیه رژیم متجاوز صهیونیستی انجام داده است.

در این بیانیه آمده که در این عملیات صرفاً پایگاه هوایی اطلاعاتی و نظامی این رژیم هدف قرار گرفته و از حمله به تاسیسات اقتصادی و زیرساختی رژیم اجتناب شده و فعلاً اقدام نظامی دیگری در دستور کار ایران نیست. 

شورای عالی امنیت ملی هشدار داد که «چنانچه رژیم صهیونیستی بخواهد به اقدامات شرارت‌بار خود علیه ایران با هر ابزار روش و در هر سطحی ادامه دهد، پاسخ حداقل ۱۰ برابر از همان نوع دریافت خواهد کرد».

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حامیان فلسطین پل گلدن‌گیت سانفرانسیسکو را مسدود کردند
  • گفتگوی وزرای خارجه ایران و روسیه درباره یک تبعه روس
  • طنین فریاد مرگ بر آمریکا در سراسر ایالات‌متحده/ حامیان فلسطین پرچم آن را به آتش کشیدند
  • حامیان فلسطین در آمریکا پل سانفرانسیسکو را بستند + فیلم
  • فرانک لمپارد از بر عهده گرفتن هدایت تیم ملی کانادا سر باز زد
  • برگزای تظاهرات حامیان فلسطین در مکزیک
  • ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود ۴۱ درصد کمک‌ها به شمال غزه
  • بیانیه مهم شورای عالی امنیت ملی درباره حمله به اسرائیل/ هر اقدام شرارت باری منجر به پاسخ ۱۰ برابری می شود
  • حامیان عملیات «وعده صادق» در پاکستان به خیابان‌ آمدند +فیلم
  • پیام توقیف کشتی باری توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی