Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@09:43:01 GMT

چرا اکران بازی ایران و عراق لغو شد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۲۲۹۲

چرا اکران بازی ایران و عراق لغو شد؟

اکران بازی فوتبال ایران و عراق در سینماها با وجود فروش بلیت تنها چند ساعت مانده به آغاز این دیدار، لغو شد.

به گزارش خبرنگار برنا، در حالیکه تنها چند ساعت تا آغاز بازی ایران و عراق باقی مانده است و قرار بود این بازی در سینماها اکران شود سامانه سینماتیکت به عنوان متولی فروش بلیت‌های این بازی در اطلاعیه‌ای از لغو اکران این بازی خبر داد و نوشت:

با عرض پوزش پخش مسابقه ایران _ عراق در سینماهای کشور کنسل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر خریدی انجام داده‌اید، مبلغ به حساب کاربری شما اضافه می‌شود. می‌توانید برای خریدهای بعدی از این مبلغ استفاده کنید یا از طریق گزینه درخواست برداشت وجه موجود در کیف پول برای بازگشت مبلغ به حساب بانکی خود اقدام نمایید.

 اکران فوتبال در سالن‌های سینما همزمان با بازی‌های مهم تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی فوتبال، یکی از تمهیداتی بود که از هفته گذشته در دستور کار برخی سینماداران قرار گرفت تا حکم تنفس مصنوعی برای خروج سالن‌های سینما از رکود کرونایی باشد.

اکران این بازی‌ها اما از همان گام نخست دست‌اندازهایی را پیش روی خود داشت که درخواست حق‌پخش از سوی فدراسیون فوتبال یکی از این دست‌اندازها بود.

در تازه‌ترین نمونه و تنها یک روز پس از آنکه اعلام شد سینماها مجوزهای لازم برای میزبانی از علاقمندان فوتبال را دریافت کرده‌اند و در حالی که استقبال خوبی از پیش‌فروش بلیت بازی ایران و عراق صورت گرفته بود، تنها چند ساعت مانده به شروع این بازی، اکران آن در سینماها به‌طور کامل لغو شد.

این در حالی است که صبح امروز علی سرتیپی تهیه‌کننده سینما و مدیرعامل مؤسسه بین‌المللی پخش «فیلمیران» و مدیر پردیس سینمایی «کوروش» در گفت‌وگو با خبرنگار برنا از استقبال خوب مخاطبان خبر داده بود.

پس از این لغو اکران این بازی دلایل این اتفاق را جویا شدیم که علی سرتیپی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، گفت: اکران بازی ایران و عراق در سینماها لغو شد و مبلغ بلیت‌های خریداری شده به حساب افراد بازگردانده می‌شود. ظاهراً دلیل این تصمیم مغایرت زمان برگزاری این مسابقه با ساعت طرح محدودیت‌های ترافیکی است.

او در پایان درباره صدور مجوزهای لازم گفت: هماهنگی‌های لازم صورت گرفته بود و قطعاً کسانی که بلیت خریده بودند از این ماجرا مطلع بودند و مجوز لازم نیز از اماکن گرفته شده بود.

قطعاً در شرایط حاضر اکران مسابقات مهم فوتبال می‌تواند پس از مدت‌ها تعطیلی سینماها و عدم اکران فیلم‌های مخاطب‌پسند به کمک سینماها بیاید و لازم است در صورت اجرای این طرح که قطعاً می‌تواند مفید باشد، تمهیدات لازم اندیشیده شود تا دیگر شاهد رخ دادن چنین مشکلات و مسائلی نباشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران و عراق بازی ایران عراق پول فوتبال تیم ملی ایران تنفس فدراسیون فوتبال برنا مشکلات ایران و عراق بازی تنفس فوتبال مشکلات علی سرتیپی بازی ایران و عراق لغو شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیمهای تراکتور و سپاهان در حالی برگزار شد که محمدرضا زنوزی تماشای این بازی را رایگان اعلام کرد و هواداران تراکتور نیز حضوری تاریخی در این بازی داشتند و علاوه بر سکوها، تمام نقاط دیگر استادیوم و حتی خارج از آن را نیز به تسخیر خود درآوردند.

این در حالی است که بر اساس قوانین فدراسیون فوتبال، رایگان اعلام کردن بلیت بازی غیرقانونی است و به همین دلیل تراکتور از بازی بعدی مجبور شد بهای بلیت را 30 هزار تومان اعلام کند که این عدد هم تراکتور را صاحب ارزانترین بلیت لیگ برتر ایران می‌کند.

با این حال حضور بیش از حد ظرفیت ورزشگاه توسط هواداران تراکتور به خاطر رایگان شدن بازی، واکنش کمیته انضباطی را به دنبال داشته است: باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیط بیش از ظرفیت حضور باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

دیگر خبرها

  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • روز تلخی برای فوتبال خوزستان بود/ غیرت خوزستانی لازم داشتیم
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد