Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@19:42:54 GMT

هر استان، یک منطقه مستقل اقتصادی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۲۳۰۴

هر استان، یک منطقه مستقل اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،محسن رضایی نامزدسیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در "برنامه ایران سرای من" که از شبکه استانی سهند پخش می‌شدگفت:هر یک از استان‌های کشور، ظرفیت و استعداد ویژه خود را دارند و بنده در دولت احتمالی خود از این ظرفیت‌ها در خود استان‌ها و برای مردم همان مناطق استفاده خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: زمان نسخه پیچی تهران برای استان‌ها گذشته است چرا که نسخه نوشتن واحد برای همه استان‌ها نادیده گرفتن استعداد‌های آن‌ها است.

اوگفت: دولت بنده دولت اقدام و تحول است و در این دولت با استفاده از توان جوانان ۱۹ - ۲۰ ساله و زنان و دختران، ایران را به کارگاه بزرگ اقتصادی و سازندگی تبدیل خواهم کرد.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بنده معتقدم بیرون کردن فقر و فساد و تبعیض سخت‌تر از بیرون کردن ارتش متجاوز صدام از خرمشهر نیست و ما به مدد الهی و پشتیبانی مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری قادر به انجام این ماموریت مهم هستیم.

محسن رضایی افزود: استانداران در دولت اقدام و تحول از مردم همان استان انتخاب خواهند شد و در این میان هرگز پارتی بازی نخواهیم کرد.

او در خصوص تامین مسکن هم گفت: ما نهضت بزرگ خانه سازی ایرانیان را به راه خواهیم انداخت. به طوری که هر فردی ۱۰ درصد آورده داشته باشد بانک‌ها را ملزم خواهیم کرد ۹۰ درصد وام بدهند و خود همان مسکن در حال ساخت را به عنوان وثیقه بانکی بپذیرند.

اودر خصوص وعده حقوق دار کردن زنان خانه دار هم اعلام کرد: در دولت اقدام و تحول هر زنی که ۲ فرزند دارد بعد از ۶ ماه آموزش خانه داری، تربیت فرزند و مبانی سلامت، صاحب حقوق ماهانه خواهد شد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی جریان‌های سیاسی و مسئولان کشور فکر می‌کنند با نمایشنامه درست کردن و شعبده بازی می‌توان کشور را اداره کرد، اما از حال مردم غافل هستند. اما بنده مصمم هستم به زباله گردی، نان قرضی و کوله بری مستضعفان پایان دهم.

رضایی اضافه کرد: دولت بنده به وعده‌های بی عمل و شعار‌های پوچ پایان خواهد داد و دوباره اقوام را دور انقلاب اسلامی جمع خواهد کرد و مانند دوران دفاع مقدس متحد و یک صدا خواهد کرد.

او تصریح کرد: ما دوباره برای احیای اقتصاد، معیشت، فرهنگ و پیشرفت‌های عظیم قیام خواهیم کرد و قیام سوم ما آغاز جدیدی برای کشورمان خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انقلاب اسلامی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد

علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم در شرایطی که کشور ۸۰۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه، رشد نقدینگی ۴۰ درصدی و رشد اقتصادی در حد صفر داشت، مسوولیت را بر عهده گرفت و اکنون شاخص‌های اقتصادی کشور در بخش‌های مختلف بهبود یافت.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تلاش‌های دولت سیزدهم در بهبود شاخص‌های اقتصادی و ثبات در نرخ ارز مطلوب است، اما باید تلاش‌ها با شتاب بیشتر تداوم یابد تا اثرات آن در سفره‌های مردم مشهود شود.

وی اضافه کرد: رشد اقتصادی کشور از نزدیک به صفر به ۶ و ۲ دهم درصد در دولت سیزدهم افزایش یافت که از دیگر مصداق‌های بهبود شاخص اقتصادی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افزایش تعاملات منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است
  • علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟
  • گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار نیست
  • نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند حتی معاونین و مشاورین؛ دچار بحران فکری شده اند
  • تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد
  • کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضا باید تغییر کنند
  • کوچکی‌نژاد: کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضا باید تغییر کنند
  • یک نماینده: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون فراهم شده است
  • عملیات «وعده صادق» موجب تقویت غرور ملی شد