Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت الله شمیرانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمام دست اندرکاران شامل  ناظران، نیروهای انتظامی، امدادی و بهداشتی برای ارایه خدمات به  شهرستان در انتخابات ۱۴۰۰ و حضور فعال در شعب اخذ رای آماده هستند.

وی ادامه داد: در سطح چهارباغ در مجموع ۶۴  شعبه  اخذ رأی دایر و آماده جمع آوری آرای مردمی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمیرانی  تاکید کرد: با توجه به افزایش زمان رای گیری به لحاظ شیوع کرونا،  ترتیبی اتخاذ شده است تا ساکنان مناطق شهری و روستایی این شهرستان ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بدون نگرانی و دغدغه آرای خود را  به صندوق های اخذ رای بیندازند.
سرپرست فرمانداری چهار باغ با تاکید بر لزوم استفاده همگان از ماسک افزود: به منظور رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، در انتخابات ۱۴۰۰  از استامپ برای اثر انگشت استفاده نمی شود.
شمیرانی اظهار داشت: از  نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا  انتظار می رود  تا حد امکان نماینده کمتری برای نظارت بر شعب اخذ رای اعزام کنند تا از تراکم جمعیت و بحث و گفت و گوهای حاشیه ای که مغایر با دستور العمل های بهداشتی است پیشگیری شود.
سرپرست فرمانداری و رییس ستاد انتخابات شهرستان چهارباغ رعایت ضوابط قانونی و بی طرفی کامل را شعار اصلی و محوری انتخابات عنوان کرد و گفت: در این راستا هیات های ویژه بازرسی تشکیل شده است و این مهم‌ مورد توجه جدی بازرسان قرار دارد.
شمیرانی با ذکر این مطلب که فرمانداری چهارباغ مسوولیت خطیر نظارت برحسن اجرای انتخابات را برعهده دارد افزود: اقلام انتخاباتی به میزان کافی توزیع شده و تلاش جمعی فرمانداری و سایر دستگاه های اجرایی برگزای مطلوب و بدون نقص انتخابات در سطح این شهرستان است.
شهرستان چهارباغ ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ چهارباغ کرج پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ چهارباغ کرج انتخابات ۱۴۰۰ چهارباغ کرج انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم

دشتی رئیس سازمان تعاونی روستایی استان یزد در جمع فعالین بخش کشاورزی شهرستان خاتم گفت: با توجه به اینکه شهرستان خاتم قطب کشاورزی است می‌طلبد انتخابات پرشوری در این شهرستان برگزار شود.

دشتی افزود: خوشبختانه با استقبال خوب فعالین بخش کشاورزی این شهرستان انتخابات دو اتحادیه صنف باغداری و دامداران برگزار شد.

او بیان کرد: هدف از برگزاری انتخابات و تشکیل اتحادیه‌ها و اتاق اصناف کشاورزی این است که بتوانیم خواسته‌های برحق کشاورزان منطقه مجدانه پیگیری شود. 

دشتی رئیس سازمان شرکت تعاونی استان در پایان با هیئت مدیره‌های تشکل‌ها تعاونی تولید فجر، تعاونی تولید نهرمسیح و شرکت تعاونی روستایی هرات دیدار و راهکار‌های توسعه فعالیت هایشان در شهرستان بررسی شد و تاکید کرد هیئت مدیره‌ها برای ارائه خدمت بیشتری به مردم فعالیت‌های خود را تشدید کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • برگزاری تمام الکترونیک دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • بسیج امکانات وآمادگی کامل مدیریت بحران سیستان وبلوچستان