Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@11:38:00 GMT

اختلاف روی نیمکت والیبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۲۴۲۸

اختلاف روی نیمکت والیبال ایران

در جریان دیدار تیم های ملی والیبال ایران و استرالیا اختلاف و بحثی روی نیمکت تیم کشورمان ایجاد شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در دهمین بازی خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ از ساعت ۱۴:۳۰ امروز سه‌شنبه ۲۵ خرداد به مصاف استرالیا رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. این در شرایطی است که استرالیا در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ست سوم این مسابقه و در شرایطی که ایران از حریف عقب بود، ولادیمیر آلکنو درخواست وقت استراحت کرد، اما توماس توتولو، دستیار وی درخواست بازبینی صحنه کرد. این موضوع منجر به اختلاف و ایجاد بحث بین سرمربی تیم ملی والیبال ایران و دستیارش شد.

توتولو و آلکنو سال ها است که در تیم ملی روسیه و باشگاه زنیت کازان باهم کار می‌کنند و این ناهماهنگی بسیار عجیب به نظر می رسید.

این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استرالیا تمام شد تا شکستی دیگر در کارنامه ایران ثبت شود و  استرالیایی‌ها هم نخستین پیروزی خود را جشن بگیرند.

تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین مسابقه خود در این دوره از مسابقات فردا از ساعت ۲۳:۳۰ باید مقابل برزیل، صدرنشین مسابقات صف آرایی کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین والیبال ایران ولادیمیر آلکنو والیبال تیم ملی ایران ملی والیبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید اختلاف میان مقامات آمریکا پس از حمله ایران

جانسون در ادامه این اظهارات افزود: «همزمان با مواجهه اسرائیل با حمله ایران، آمریکا باید عزم کامل خود را برای ایستادگی در کنار این متحد کلیدی نشان دهد. جهان باید اطمینان یابد که اسرائیل تنها نیست».

از روزنامه واشنگتن تایمز، رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه به تعامل با کاخ سفید برای واکنش مناسب واشنگتن به این حمله متعهد شد و خاطرنشان کرد: تضعیف اسرائیل توسط دولت بایدن و مماشات آن با ایران در وقوع این وضعیت وحشتناک دخیل بوده است.

به نظر می‌رسد انتقادات جانسون در پی اظهارات اوایل این هفته بایدن باشد که مدیریت نتانیاهو را در جنگ با حماس نادرست خوانده و خطاب به دولت یهود گفته بود که باید کمک رسانی به غزه بسیار گسترده شود.

به نوشته این روزنامه محافظه کار آمریکایی، دلیل دیگر انتقاد جانسون از بایدن به لغو مسدود بودن نزدیک به ۶ میلیارد دلار از دارایی‌های نفتی ایران در سال گذشته میلادی برمی گردد؛ موضوعی که برخی مقامات آمریکایی نیز در همان زمان مدعی شدند که می‌تواند منجر به تقویت تلاش‌های نظامی ایران در منطقه شود.

واشنگتن تایمز در بخشی دیگر یادآور شده است که دلیل حمله شب گذشته ایران به اسرائیل، تهاجم تجاوزکارانه اخیر اسرائیل به کنسولگیری ایران در دمشق است که منجر به شهادت عده‌ای از مقامات ایران از جمله سردار محمدرضا زاهدی شد.

استیو اسکالیس رهبر اکثریت جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا نیز در همین زمینه مدعی شد: «با توجه به حمله غیرموجه ایران به اسرائیل، مجلس نمایندگان هفته آینده برنامه‌های از پیش اعلام شده خود را کنار گذاشته و در مقابل قوانینی حمایتی از اسرائیل را به عنوان متحد واشنگتن بررسی می‌کند و ایران و نیابت‌های تروریستی آن را مسئول می‌داند».

تقاضای چهره‌های هر دو حزب برای واکنش سریع آمریکا 

پایگاه خبری اکسیوس نیز در پی حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی نوشت: اعضای هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات در کنگره خواستار واکنش فوری ایالات‌متحده به حمله گسترده هواپیما‌های بدون سرنشین ایران به اسرائیل شدند.

گفته می‌شود این حمله که به طور مستقیم از خاک ایران انجام گرفته، نشانگر افزایش بی‌سابقه تنش میان تهران و تل آویو است که تا پیش از این در جنگی نیابتی بسر می‌بردند.

سخنگوی دولت بایدن اندکی پس از آغاز حمله ایران اعلام کرد: ایالات‌متحده در کنار مردم اسرائیل خواهد ایستاد و از دفاع آنها در برابر تهدیدات ایران حمایت خواهد کرد.

مایک لالر عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای در همین زمینه خطاب به دولت بایدن، خواستار برداشتن «گام‌های مشخصی برای حمایت از اسرائیل و اقدام فوری آمریکا برای پشتیبانی از هرگونه واکنش اسرائیل شد».

ریچی تورس نماینده دموکرات کنگره و حامی سرسخت اسرائیل نیز اظهار داشت که آمریکا باید به متحد خود در رهگیری حملات موشکی ایران کمک کند.

در این میان برخی نمایندگان پا را فراتر گذاشته و خواستار حملات تلافی جویانه آمریکا علیه ایران شدند. مارشا بلکبرن عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا و از جمله چهره‌های تندرو این نهاد قانونگذار خواستار حمله واشنگتن به ایران شد.

منبع: ایرنا

tags # اسرائیل ، جو بایدن سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • حمله با چاقو به اسقف حامی فلسطین در استرالیا
  • افشین قطبی در یک قدمی نیمکت تیم ملی ایران
  • فیلم| حمله با چاقو به یک کشیش در استرالیا (۱۶+)
  • چاقوکشی در کلیسایی در استرالیا + فیلم
  • اختلاف در کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، اینبار بر سر حمله ایران
  • تشدید اختلاف میان مقامات آمریکا پس از حمله ایران
  • پلیس استرالیا: مهاجم سیدنی بیماری روانی داشت
  • استرالیا پاسخ ایران را تهدید بزرگ برای امنیت اسرائیل خواند
  • تیراندازی و چاقوکشی در یک مرکز خرید در استرالیا (فیلم)
  • اجتناب شرکت‌های هواپیمایی از آسمان ایران / کانتاس استرالیا هم تغییر مسیر داد