Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ایرنا، «کوروش محمودیان» روز سه‌شنبه در نشست نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای انتخابات این شهرستان با اشاره به اهمیت و حساسیت برگزاری انتخابات، افزود: نظام اسلامی ما بر پایه اصولی بنا شده از این رو دشمنان همواره سعی دارند انتخابات را کمرنگ تر از آنچه هست نشان دهند اما به طور یقین ملت ما این بار هم سربلند از این آزمون خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای اظهار داشت: امانتی را که در اختیار ما گذاشتند به درستی صیانت کنیم و تحت تاثیر حواشی قرار نگیریم.

 نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: ما باید آن چه را که قانون بر عهده ما گذاشته پیاده کنیم زیرا که رای مردم امانت است و حق الناس هم در تمامی لایه های زندگی ما اثر گذار خواهد بود.

محمودیان ادامه داد: رضایت مردم و خداوند مهم تر از هر چیز دیگری است و حساسیت ها را بدانید و تمام توان خود را به کار گیرید تا انتخاباتی سالم و آبرومند را با رعایت قانون و حقوق همه نامزدها شاهد باشیم.

وی گفت: ۱۰۸ شعبه اخذ رای کار برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی را با حضور بیش از ۲هزار نفر از عوامل اجرایی نظارتی بازرسی ستادی و امنیتی برعهده دارند.

او افزود: در انتخابات شورای شهر گیلانغرب ۴۷ نامزد که ۲ نفر از آن ها زن هستند، در شهر سرمست ۱۹ نامزد که ۲نفر از آنها زن و در ۱۳۳ روستا و سه تیره عشایری در مجموع  ۷۰۶ نامزد که تعداد۵۴  نفر از آن ها را خانم ها تشکیل می دهند تا این لحظه در عرصه رقابت باقی مانده اند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

                                                                    

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ گیلانغرب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ گیلانغرب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ گیلانغرب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه بانوان فعال توسعه مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان بوشهر اظهار داشت: بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند و امروز شاهد حضور فعال و گسترده زنان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم که این حضور با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است.

فرماندار بوشهر افزود: از مشارکت فعالانه جامعه زنان در انتخابات سال ۱۴۰۲ و خلق این حماسه عظیم مردمی سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌داریم.

وی گفت: رأی اولی‌هایی که در انتخابات ۱۴۰۲ خاطرات خودشان را ثبت کردند می‌توانند در شورای اداری شهرستان بوشهر حضور و این خاطرات را قرائت کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن فردگرایی را در فضای مجازی ترویج می‌دهد و ذهن و اندیشه سیاسی جوانان ما را در دست گرفته است.

وی همچنین با تاکید بر تأثیر گذاری زن در تربیت افراد در جامعه اضافه کرد: زن در ساحت فردی با تربیت خود می‌تواند یک خانواده و یک جامعه را به سمت تعالی و رشد هدایت کند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از بانوان فعال در توسعه مشارکت انتخابات ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6087967

دیگر خبرها

  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلّب در انتخابات