Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما معتقدیم که می‌توان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را در قالب یک تعاونی به مردم واگذار کرد.

به گزارش مشرق، سعید جلیلی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عصر امروز در دیدار با جمعی از ورزشکاران که در مجموعه ورزشی هویزه نازی آباد برگزار شد، گفت: باید ورزش قهرمانی جدی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به ورزش قهرمانی مانند یک قله نگاه شود و زمانی که جوان این قله را ببیند، از دامنه به سمت قله حرکت می کند اما اگر افق قله را نبیند، طبیعتاً انگیزه پیدا نمی‌کند که به مراحل بالاتر برود.

وی متذکر شد: بنده در سال ۸۸ و یا ۲۰۱۰ میلادی به ژاپن رفته بودم و در آنجا با مقامات این کشور ملاقات کردم. آنان می گفتند که سال ۱۹۹۰ یک سیاست گذاری برای فوتبال کردند برای اینکه در آسیا اول و در جهان حداقل سوم شوند. آنان ۲۰ سال روی این موضوع کار و برنامه‌ریزی کردند و در نهایت و در سال ۲۰۱۰ در آسیا اول و در جهان سوم شدند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: کشور ما استعدادهای فراوانی دارد و این طور نیست که کسی که فقط پول دارد، بتواند استعداد ورزشی خود را عرضه کند. ما در نقاط و استان‌های مختلف استعدادهای فراوان در رشته‌های ورزشی داریم که باید مورد توجه قرار گیرد.

جلیلی تاکید کرد: ورزش قهرمانی نباید به صورت گلخانه‌ای باشد، به گونه ای که هر فردی که پول و امکانات بیشتری داشته باشد، موفق شود و در تیم ملی حضور یابد و افراد بااستعداد دیگر مورد توجه قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه اختصاص بودجه و برنامه ریزی در ورزش، هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است، گفت: موضوع استعدادیابی در ورزش بسیار مهم است و برای استعدادیابی، دولت باید سراغ دانش‌آموزان برود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان باید فهم صحیح از همه ابعاد ورزش داشته باشد و کسی که با نگاه سیاسی در رأس ورزش قرار گیرد، نمی‌تواند ورزش را به سرمنزل مقصود برساند.

جلیلی درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس، گفت: ما در این زمینه جلسات مختلفی را با حضور کسانی که در این حیطه صاحب نظر هستند، برگزار کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که می‌توان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را در قالب یک تعاونی به مردم واگذار کرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین سعید جلیلی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری استقلال و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سهام استقلال و پرسپولیس برای واگذاری اعلام شد

سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی نسبت به واگذاری ۵۱ درصد از سهام هر یک از شرکت‌های باشگاه استقلال د پرسپولیس اقدام کرد.

طبق اعلام این ساطمان، قیمت پایه ۵۱ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس در فرابورس که روز ۱۱ فروردین واگذار می‌شود، ۲,۱۱۶ میلیارد تومان خواهد بود. قیمت هر سهم قابل واگذاری این باشگاه نیز ۳,۹۴۶ ریال می‌باشد.

همچنین ۵۱ درصد از سهام باشگاه استقلال روز ۲۱ فروردین به قیمت پایه ۱,۸۵۰ میلیارد تومان واگذار خواهد شد. قیمت پایه هر سهم استقلال نیز ۳,۳۶۲ ریال خواهد بود.

قرار است ۱۰ درصد به طور نقدی پرداخت و سپس بقیه اقساط در ۷۲ ماه تسویه شود.

دیگر خبرها

  • مقام آمریکایی ضد ایران زمین خورد و مرد!
  • سناتور آمریکایی ضد ایران در گذشت
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • از پشت میله‌های زندان تا کاخ ریاست جمهوری سنگال
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • هادیزاده، سرپرست انجمن دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان شد
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس برای واگذاری اعلام شد
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است
  • مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا ثبت‌نام کرد