Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، «مارتین گریفیتس» فرستاده سازمان ملل در امور یمن در سخنانی بر حل اختلاف‌ها در این کشور از طریق مذاکره تأکید کرد. گریفیتس گفت: تنها راه خروج از بحران، آن است که سران یمن به حل اختلاف‌ها از طریق مذاکره و گفتگو پایبند باشند.

او در ادامه سخنان خود افزود: امیدوارم تلاش‌های پادشاهی عمان در خصوص حل بحران یمن پس از دیدار از صنعا و ریاض ثمر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده سازمان ملل در امور یمن همجنین گفت: در صورتی که ما بخواهیم پایان جنگ و درگیری داشته باشیم، یمن نیازمند یک عملیاتی سیاسی همه جانبه است. امیدواریم جنگ یمن بدون تاخیر به پایان برسد.

سخنانی مارتین گریفیتس در حالی بیان شده است که مارک لوکوک، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه نیز در سخنانی اعلام کرد: تنها راه توقف درد رنج‌ها در یمن، پایان جنگ است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مارتین گریفیتس سازمان ملل پادشاهی عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی روبرتو با باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و شایعات زیادی درباره احتمال جدایی یا ادامه حضورش در این تیم در فصل آینده در چند ماه اخیر به گوش رسیده است.

چند رسانه اسپانیایی پیش از این خبر داده بودند که او قصد دارد در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان از بارسلونا جدا شود و راهی لیگ فوتبال آمریکا شود تا مسیر لیونل مسی و سرخیو بوسکتس را ادامه داده باشد.

اما مدیران باشگاه بارسلونا در چند هفته اخیر تصمیم گرفتند که پیشنهادی را برای تمدید قرارداد به کاپیتان این تیم ارائه کنند و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید را با او آغاز کنند. هرچند تصمیم ژاوی برای جدایی باعث نگرانی این بازیکن شده بود.

شب گذشته و پس از جلسه مهمی که سرمربی فعلی بارسلونا با مدیران این باشگاه برگزار کرد به صورت رسمی اعلام شد که او از تصمیمش برای ترک بارسا در پایان فصل منصرف شده و در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت و یک خبر بسیار خوبی برای روبرتو است.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده است که مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با این بازیکن به زودی آغاز خواهد شد، چرا که ژاوی معتقد است که او بازیکن بسیار مهمی برای بارسلونا در زمین و در رختکن است و روی حفظ او تاکید دارد.

دیگر خبرها

  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش
  • انعطاف بالای حماس در مذاکرات برای آتش بس در غزه + جزئیات
  • حماس: قصد خروج از قطر را نداریم
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد