Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@18:41:14 GMT

مدافع روسیه ادامه یورو ۲۰۲۰ را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۲۵۴۸

مدافع روسیه ادامه یورو ۲۰۲۰ را از دست داد

یوری ژیرکوف به دلیل مصدومیت در دیدار برابر بلژیک، ادامه رقابت های یورو ۲۰۲۰ را از دست داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اکسپرس، یوری ژیرکوف، مدافع تیم ملی روسیه دیگر در مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۲۰ به تیم ملی این کشور  کمک نخواهد کرد. این بازیکن در بازی مرحله اول با بلژیک از ناحیه عضله ران آسیب دید. به دلیل این مصدومیت، ژیرکوف امروز محل اردوی تیم ملی را ترک کرد و به توانبخشی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شدت مصدومیت، کادر مربیگری تصمیم گرفت اجازه خروج از اردو را به او بدهد. در آینده نزدیک ژیرکوف توانبخشی را در یکی از کلینیک های تخصصی مسکو آغاز خواهد کرد.

در مرحله دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰، تیم استانیسلاو چرچسوف با فنلاند دیدار خواهد کرد که در بازی اول دانمارک را با یک گل شکست داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال روسیه یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید

نظرسنجی جدید شبکه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» نشان می‌دهد که علاقه مردم آمریکا به انتخابات ریاست‌جمهوری آتی به کمترین میزان خود در نزدیک به دو دهه گذشته رسیده است، به طوری که تنها ۶۴ درصد از رای‌دهندگان ثبت‌نام شده علاقه خود را به رای دادن در انتخابات نوامبر آینده اعلام کرده‌اند.

براساس گزارش الیوم السابع، این شبکه در وب سایت خود توضیح داد که نتایج نظرسنجی در مقایسه با نظرسنجی‌های قبلی انجام شده توسط این شبکه در همان دوره قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال‌های ۲۰۰۸ (۷۴%)، ۲۰۱۲ (۶۷%)، ۲۰۱۶ (۶۹%) و ۲۰۲۰ (۷۷%) بوده است.

با توجه به روند رای دهندگان بین انتخاب مجدد جو بایدن، رئیس جمهور فعلی یا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، نتایج نظرسنجی حاکی از برتری ترامپ با اختلاف اندک، ۴۶ درصد در مقایسه با ۴۴ درصد است که نسبت به برتری ۵ امتیازی ترامپ در ژانویه گذشته کاهش یافته است. 

در همین راستا نشریه آمریکایی هیل در تحلیلی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که آبان امسال برگزار می‌شود، نوشت که این انتخابات مانند سال ۲۰۲۰ مجددا جو بایدن و دونالد ترامپ را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد، با این تفاوت که این بار شرایط متفاوت است و این انتخابات برای مردم آمریکا نتیجه باخت-باخت خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • بازگشت مدافع تاثیرگذار به نیمکت آلومینیوم
  • دستینی اودوگی تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ رویای حضور در یورو 2024 بر باد رفت!