Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محسن رضایی میرقائد عصر سه‌شنبه در گفت و گوی تلویزیونی با مردم استان سمنان در شبکه استانی ابراز داشت: سپرده‌های بانکی مردم در هر استان باید در همان استان هزینه شود تا بدین ترتیب همه ایران تبدیل به کارگاه‌های بزرگ اقتصادی ‌شود.

وی افزود: استانداران در دولت اقدام و تحول دارای اختیارات ویژه هستند و دولت نیز از طریق امکانات پژوهشی خود اطلاعات مهم را در اختیار آنان قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت اقدام و تحول، دولت پایان دادن به وعده‌های بی‌ثبات و بی اساس است و برای هر استان برنامه‌ای مجزا طراحی شده است زیرا یک برنامه کلی برای تمام کشور به معنای نادیده گرفتن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هر استان است.

رضایی با اشاره به اینکه مردم ایران یک بار در انقلاب اسلامی و بار دیگر در جنگ تحمیلی متحد شدند و حماسه آفریدند ابراز داشت: زمان اتحاد سوم در انتخابات پیش رو است و حضور پای صندوق‌های رای و انتخابی درست فرا رسیده است.

وی افزود: هنر امام خمینی (ره) در این بود که مردم را با عشق به وطن و اسلام گرد هم آورد اما سیاست‌های نادرست اجرایی در چهار دهه گذشته موجب خم شدن قامت کشور و ناامیدی مردم شده است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با وجود رهبری فرزانه و جوانانی توانمند می‌توان برای انقلاب فرهنگی و اقتصادی، پیشرفت‌های بزرگ، زندگی بهتر و وحدت ملی تلاش کرد و پیروز شد.

رضایی گفت: هر ایرانی می‌تواند چهار میلیون و ۵۰۰  هزار ریال یارانه دریافت کند و تحقق این وعده امکان پذیر است.

وی بیان کرد: اقشار آسیب‌پذیر مانند کارگران، معلمان و کشاورزان مورد توجه دولت من خواهند بود که علاوه بر دریافت یارانه، در زمینه ایجاد اشتغال و امنیت شغلی آنان تلاش شود.

 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نهضت بزرگ مسکن سازی ایرانیان نیز از برنامه‌های مهم دولت من است و هر خانواده می‌تواند با آوردن ۱۰ درصد از قیمت خانه و دریافت ۹۰ درصد وام از روی سند همان خانه و بدون نیاز به وثیقه صاحب خانه شود.

رضایی ابراز داشت: راه اندازی نهضت مسکن سازی، ۳۰۰ نهضت به دنبال خود راه می‌اندازد و بدین ترتیب اشتغال نیز افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: حفظ کرامت انسانی مهمترین وظیفه دولت من و آبرو و نشاط خانواده‌های ایرانی مهم ترین آرزو است.

 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: زنان خانه‌داری که ۶ ماه آموزش تربیت کودک و بهداشت و سلامت خانواده ببینند و بیش از ۲ فرزند داشته باشند ماهیانه حقوق دریافت می‌کنند.

وی تاکید کرد: باید کسب و کارهای خانگی رونق بگیرد و رونق اقتصادی از پایین به بالا باشد.

سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می شود.

در استان سمنان برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰، تعداد ۵۱۹ هزار و ۵۴۰ نفر واجد شرایط رای دادن وجود دارد که از این تعداد ۲۶۲ هزار و ۸۱۷ نفر مرد و ۲۵۶ هزار ۷۲۳ نفر زن هستند.

۷۸۹ شعبه اخذ رای در استان سمنان برای انتخابات ٢٨ خرداد پیش‌بینی شده که شامل ۴٨٢ شعبه در شهرها و ٢٩۶ شعبه در روستاها می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان محسن رضایی میرقائد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان محسن رضایی میرقائد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی امروز، ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

سردار حاج احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان بود.

خادم سیدالشهدا در پایان رای گیری، با کسب ۱۴ رای از کل آرای ماخوذه برای چهار سال عهده دار سمت ریاست هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان شد.

دیگر خبرها

  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخابات الکترونیک است / شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب
  • شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب/ انتخابات الکترونیک است
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید