Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،مدیر پخش فرآورده های نفتی هرمزگان با حضور در سامانه سامد استانداری به سوالات شهروندان در حوزه درخواست و توزیع فرآورده های نفتی پاسخ گفت.

عبدالله احمدی کمرپشتی مدیر منطقه هرمزگان به دعوت مدیر مرکز سامد استانداری در این مرکز حاضر شد و به سوالات تلفنی شهروندان هرمزگانی در موارد مربوط به وظایف شرکت ملی پخش فرآورده نفتی پاسخ گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر منطقه هرمزگان در این برنامه که بیش از ۲ساعت به طول انجامید به سوالات شهروندان درباره سهمیه سوخت نفت سفید در ایام سرد سال، مدارک لازم برای اعطای مجوز جایگاه عرضه سوخت، طرح ثبت نام الکترونیک گاز مایع و وضعیت جایگاه های عرضه نفتگاز پاسخ گفت.
برگزاری این نشست مجازی از چند روز قبل در رسانه های عمومی و گروه ها و شبکه های اجتماعی به مردم استان اطلاع رسانی شده بود.
در این جلسه باقری معاون بازرگانی و صادقیون رئیس روابط عمومی ، مدیر منطقه هرمزگان را همراهی کردند.
گفتنی است سامانه الکترونیک ارتباط مردم با دولت که به اختصار سامد نام دارد پل ارتباطی مردم با سازمان های دولتی است و براساس دستورالعمل نهاد ریاست جمهوری درباره ضرورت پاسخگویی مسولین به مردم برنامه ریزی شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شرکت نفت نفت هرمزگان سوخت مدیر منطقه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!

صادق بوستانی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقى استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

به گزارش تسنیم، مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب‌ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار این است با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور
  • اعلام زمان پاسخگویی و تعداد سوالات نوبت اول کنکور ۱۴۰۳