Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@22:59:37 GMT

علی پروین به سیدجلال حسینی چه گفت؟

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۲۶۵۱

علی پروین روز گذشته در بازی دوستانه پرسپولیس و پیکان حاضر شد و با بازیکنان و کادر فنی سرخ ها خوش و بش کرد

روز گذشته علی پروین برای دقایقی با سیدجلال حسینی گفتگو کرد.

به گزارش طرفداری، اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس دیروز در محل برگزاری بازی دوستانه پرسپولیس و پیکان حاضر شد. پروین که رکورددار بازی و مربیگری در پرسپولیس بوده و از نظر کسب افتخار و قهرمانی دست نیافتنی به نظر می رسد، دقایقی قبل از شروع بازی با گل محمدی، سمیعی و چند نفر از بازیکنان پرسپولیس صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس با دیدن پروین به سمت او رفت و ضمن خوش و بش با او از اسطوره سرخ ها برای حضور در زمین رخصت گرفت.

سیدجلال به استقبال پروین رفت و پروین نیز برای دقایقی با او صحبت کرد. پروین خطاب به سیدجلال گفت:

واقعا جایت در تیم ملی خالی است سید. ماشاالله به تو که سالم زندگی می کنی و هر بازی هم بهتر از بازی قبل هستی. با همین فرمون جلو بروید تا تیم قهرمان شود.

علی پروین در ادامه به کاپیتان فعلی سرخ ها گفت:

تو برای جوان های ما الگو هستی. باید مراقب جوان ترهای تیم باشی تا مثل خودت رشد کنند و به جای حاشیه فقط به فوتبال مشغول باشند. من کیف می کنم هر وقت بازی هایت را می بینم و امیدوارم امسال هر سه جام را بالای سر ببری.

گفتنی است حدود 20 سال قبل هنگامی که سیدجلال در ملوان بود و هنوز در فوتبال ایران چهره نشده بود، علی پروین خواهان حضور حسینی در پرسپولیس شد اما سیدجلال با ملوان قرارداد داشت و برخی از واسطه ها، حسینی مدافع گلزن آن روزهای ابومسلم را به تمرین پرسپولیس آوردند اما پروین او را جذب نکرد و صراحتا اعلام کرد سیدجلال حسینی را می خواهد نه حسینی دیگری را. پروین از همان زمان می دانست سیدجلال چه آینده بزرگی پیش رو دارد.

اخبار داغ 

مرد بی غیرت تهرانی همسرش را به همخوابی با غریبه ها پیشنهاد می داد! / مهین نجیب است برترین های قرن با حسین یاریار: قلیچ خانی برادر شیری ام بود؛ حاج رضایی به پنالتی هم کات می داد حمید استیلی در طرفداری: عراقی ها فنی حریف ما نمی شوند، شاید حاشیه درست کنند! شورش دسته جمعی بازیکنان استقلال علیه مدیران باشگاه طرح پیراهن اول بارسلونا برای فصل 22-2021 گل فضایی شیک، آدم فضایی ها را هم به وجد آورد / کاریکاتور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سیدجلال حسینی علی پروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی از بازی با فولاد محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی پس از دیدار آلومینیوم اراک در هفته نوزدهم لیگ‌ برتر مقابل شمس آذر قزوین نسبت به اشتباهات داوری در این مسابقه گلایه کرد و با وجود اینکه اظهارات تندی انجام نداده بود، اما حالا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای به یک جلسه محرومیت و جریمه 100 میلیون تومانی نسبت به وی داده شد.

این کمیته در فدراسیون فوتبال عنوان کرده مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، وی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد که رای صادر غیرقابل اجرا بوده و قابل تجدید نظر پس از مدت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ است.

همچنین در ادامه این رای عنوان شده: «ضمنا یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان طی دادنامه ۱۰۰۴ پس از قطعی شدن این حکم قابلیت اجرایی خواهد داشت و از دستور موقت صادره به شماره ۲۲۴ نیز رفع اثر می‌شود.»

بنابراین، سیدمجتبی حسینی در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس روی نیمکت تیمش حضور دارد، اما در مسابقه هفته آینده لیگ برتر برابر فولاد خوزستان باید از جایگاه نکات فنی لازم را به بازیکنان تیمش عنوان کند.

دیگر خبرها

  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • تاکید حسینی: فقط به فکر پرسپولیس باشید
  • مجتبی حسینی: فوتبال خوب کافی نیست، باید بی‌رحم‌تر باشیم
  • حسینی: نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی‌مان بهره بریم
  • هشدار حسینی به بازیکنانش: باید بی‌رحم باشید
  • حسینی: می‌خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • (عکس) روزی که پروین را از پیروزی کنار گذاشتند!