Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@15:12:48 GMT

محتوای نامه رئیس جمهور مصر به امیر قطر اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۲۷۱۴

محتوای نامه رئیس جمهور مصر به امیر قطر اعلام شد

به گزارش مهر به نقل از الیوم السابع، وزارت امور خارجه مصر محتوای نامه «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهوری این کشور را به «تمیم بن حمد آل ثانی»، امیر قطر اعلام کرد.

در بیانیه دستگاه دیپلماسی مصر آمده است: در این نامه که از سوی «سامح شکری»، وزیر امور خارجه مصر در دوحه به امیر قطر تقدیم شد، بر اهمیت تداوم رایزنی‌ها و همکاری‌ها برای پیشبرد مناسبات میان دو کشور در مرحله آتی و تمایل برای استمرار گام‌های متقابل با هدف از سرگیری سازوکارهای مختلف همکاری دوجانبه در هماهنگی با روند مناسبات دو کشور و پیشرفت‌های ملموس به دست آمده در همه زمینه‌های مورد اختلاف در چارچوب توافق العلا تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت امور خارجه مصر در پایان تاکید کرد: السیسی در این نامه از امیر قطر دعوت کرد تا در نزدیک‌ترین فرصت ممکن به قاهره سفر کند.

پیش از این، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی»، وزیر امور خارجه قطر و «سامح شکری»، رئیس دستگاه دیپلماسی مصر در دوحه درباره تقویت همکاری دوجانبه و چشم اندازهای همکاری دوطرفه گفت وگو کرده بودند.

شکری که شب گذشته در نخستین سفرش به قطر وارد دوحه شد، پیامی از جانب «عبدالفتاح السیسی»، رئیس جمهوری مصر برای «تمیم بن حمد آل ثانی»، امیر قطر آورد.

منبع: الف

کلیدواژه: امور خارجه امیر قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو

به گزارش همشهری آنلاین، کاوه اشتهاردی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: وزارت صمت درباره واردات خودرو اعلام کرده است: در دولت سیزدهم، پس از ۶ سال توقف ‌واردات خودرو⁩، آیین‌نامه واردات خودرو تصویب و مجوز واردات صادر شد.

وی تأکید کرد: ‌درباره واردات خودرو کارکرده نیز با ارسال لایحه به مجلس مجوز قانونی اخذ و در مرحله اول سال گذشته آیین‌نامه ‌واردات خودرو کارکرده⁩ از مناطق آزاد تصویب و ابلاغ شد.

اشتهاردی افزود: با تکمیل این مراحل تدریجی برنامه‌ریزی شده، سایر روش‌های واردات خودرو نیز در سال جاری در دستور کار ‌ دولت⁩ است.

کد خبر 846535 منبع: ایرنا برچسب‌ها واردات خودرو خبر ویژه دولت سیزدهم سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • زالوژنی سفیر اوکراین در انگلیس شد
  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا
  • وزارت خارجه قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • افزایش همکاری‌های فرهنگی ایران و پاکستان
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو