Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:04:45 GMT

تحقق عدالت شعار محوری آیت الله رئیسی است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۲۷۴۰

تحقق عدالت شعار محوری آیت الله رئیسی است

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مردم خوب لرستان همیشه در خدمت به نظام بوده اند و در انتخابات‌ها پر شور شرکت کرده اند اظهار داشت: همواره لرستان در بحث حضور در انتخابات یکی از استان‌های اول بوده است.

وی با اشاره به حضور آیت الله رئیسی در انتخابات امسال بیان داشت: حضور ایشان در عرصه انتخابات برای یک گروه، جناح، و حزب نیست، بلکه حضور ایشان در این عرصه برای ارتقای سرمایه‌های اجتماعی نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی به عرصه انتخابات آمده تا مردم احساس آرامش بیشتری داشته باشند و در این راستا امیدواریم که مردم در روز جمعه حضوری گسترده و معنادار خود در پای صندوق‌های رأی، با وجود همه سختی‌هایی که تحمل کرده اند، داشته باشند.

حاجی بابایی بیان داشت: امیدواریم مردم با رأی قاطع خود در پای صندوق رأی حضور پیدا کنند، میزان قدرت دولت آینده به حضور مردم بستگی دارد، در این راستا هر چه میزان حضور مردم بیشتر باشد قدرت دولت در حل مشکلات کشور بیشتر خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه مردم عزیز ما می‌دانند که هر چه بیشتر پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند به همان میزان قدرت دولت و همچنین نظام در صحنه بین الملل افزایش پیدا می‌کند افزود: پیام حضور مردم در این عرصه این بوده که مردم ما در آینده‌ای نه چندان دور طعم شیرین دولت انقلابی را خواهند چشید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه یکی از شعارهای محوری آیت الله رئیسی و همچنین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بحث عدالت است ادامه داد: باید عدالت در همه استان‌های کشور و در حوزه‌های مختلف عمرانی، معیشت و… وجود داشته باشد، در دولت انقلابی باید شاهد افزایش رضایت عمومی مردم، زندگی بهتر و آرامش مردم باشیم.

حاجی بابایی تصریح کرد: هر چقدر ضعف و مشکلات در کشور طی ۴۲ ساله بعد از پیروزی انقلاب شاهد بوده ایم به دلیل عدم انقلابی گری است.

وی با بیان اینکه انقلابی گری به این معنا است که اگر کسانی مسئول شدند خود را فدای نظام، انقلاب و مردم کنند، گفت: انقلابی گری به معنای خدمت بی منت به مردم است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر اینکه کسانی که در طول این ۴۲ سال از رانت استفاده کردند در دولت انقلابی نباید جایی داشته باشند تصریح کرد: من آیت الله رئیسی را ۲۰ سالگی می‌شناسم و امیدواریم با توجه به شناختی که از ایشان داریم بتوانند طعم شیرین انقلاب اسلامی را به مردم خوب و عزیز بچشاند.

حاجی بابایی در ادامه به اشاره به اینکه قبول دارم که باید خدمت بیشتری به مردم لرستان شود بیان داشت: از آیت الله رئیسی می‌خواهیم که توازن در کشور ایجاد کنند، هر استان با استفاده از طرح آمایش به اندازه خودش رشد کند، چرا که همه در کشور حق دارند و باید سهم آنها در اختیارشان قرار گیرد.

کد خبر 5235817

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 خرم آباد انتخابات 1400 ویروس کرونا مشارکت مردم در انتخابات سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر گرگان آمار کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه اردبیل سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری آیت الله رئیسی حاجی بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است

رییس جمهور پس از بازدید از آرامگاه اقبال لاهوری و مجموعه فرهنگی لاهور: از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به مردم لاهور درود می فرستم.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ
  • در سفر‌های خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • تلاش کشاورزان سرعین برای تحقق مشارکت مردم در شعار سال
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • بسترهای مشارکت و حضور فعال مردم در تولید و اقتصاد را فراهم کنیم
  • توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز فنی و حرفه ای برای تحقق شعار سال