Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@23:19:04 GMT

اخبار مهم فرهنگ و هنر برنا

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۴۲۷۵۸

اخبار مهم فرهنگ و هنر برنا

اخبار مهم فرهنگ و هنر برنا امروز سه شنبه 25 خردادماه به شرح زیر است.

بیوک میرزایی در نقش کاسترو به «مهمانی از کارائیب» آمد/ ویدیوی تست لباس و گریم

بیوک میرزایی در فیلم سینمایی «مهمانی از کارائیب» به کارگردانی بهزاد فراهانی و تهیه‌کنندگی شهرام گیل‌آبادی نقش فیدل کاسترو را ایفا می‌کند.

برای پخش در شبکه نمایش خانگی؛ «دیو و ماه پیشونی» تابستان می آیند!

سریال شبکه نمایش خانگی «دیو و ماه پیشونی» امسال به شبکه نمایش خانگی می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی کتاب؛ رمان «محاکمه» یکی از بهترین آثار فرانتس کافکا

«محاکمه» رمانی ناتمام از فرانتس کافکا است که اولین بار در سال ۱۹۲۵ چاپ شد.

معرفی فیلم؛ «درخشش» شاهکاری در ژانر ترسناک

«درخشش» یا «تلألو» فیلمی در ژانر ترسناک روانشناسانه محصول آمریکا و بریتانیا به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی استنلی کوبریک است که در سال ۱۹۸۰ منتشر شد.

حامد همایون بازیگر سریال طنز شد

حامد همایون بازیگر مجموعه طنز «حالا برعکس» به تهیه‌کنندگی سیدعلی احمدی شد.

بهروز مفید در گفت‌وگو با برنا؛ دستمزد بالا ملاک انتخاب بازیگر/ تلویزیون درگیر رقابت نشود

بهروز مفید تهیه کننده آثار متعددی از جمله: «کوبار»، «سرگذشت»، «محکومین»، «دزد و پری»، «بیگانه ای با من است» در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، معتقد است دستمزدهای بالا در انتخاب بازیگر تاثیر دارد و باعث می شود بازیگر، شبکه نمایش خانگی را به تلویزیون دولتی که با بخش خصوصی فاصله دارد، ترجیح دهد. ضمن اینکه تلویزیون نباید خود را درگیر رقابت با شبکه نمایش خانگی کند، بلکه باید به ارتقای کیفیت محتوای تولیداتش کمک کند و مدیریت هزینۀ مطلوبی داشته باشد.

علی سرتیپی خبر داد؛ استقبال از مسابقه ایران و عراق در سینماها / رایزنی برای پخش مسابقات لیگ برتر در سینماها ادامه دارد

علی سرتیپی پخش مسابقه فوتبال ایران و عراق در سینماها را در شرایط فعلی ایده مناسبی دانست که تا امروز استقبال خوبی از سوی مخاطبان صورت گرفته است.

آرش خوشخو منتقد سینما: اصغر فرهادی در دهه 1380 تحلیلگیر روح زمانه خودش بود / فیلم‌های ایرانی می‌توانند در کشورهایی با اشتراکات دینی و فرهنگی اکران موفقی داشته باشند

آرش خوشخو با اشاره به وضعیت جامعه در دوران ساخت و نمایش سه فیلم موفق کارنامه فرهادی با عنوان‌های «چهارشنبه‌سوری»، «درباره الی» و «جدایی نادر از سیمین» تأکید کرد که او به روایت قصه‌هایی از انسان‌های طبقه متوسط تحلیل‌گر و تفسیرگر روح زمانه خودش بود.

مستند «مهین» رکورددار شد+تیزر

مستند سینمایی «مهین» پربیننده‌ترین اثر نمایش خانگی در حوزه مستند اجتماعی شد.

از شبکه الکوثر؛ پردازش «انتخاب 1400» به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پوشش زنده، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران، همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در روز بیست و هشتم خرداد با ویژه برنامه «انتخاب 1400» از شبکه الکوثر پخش می شود.

با نگاهی به قوانین نظارت فرهنگی؛ پخش ویژه برنامه انتخابات را از دست ندهید!

ویژه برنامه انتخاباتی «مه شکن» کاری از گروه جامعه رادیو فرهنگ است که به تحلیل و بررسی مسائل سیاسی روز و انتخابات اختصاص دارد.

با معرفی برگزیدگان برگزار شد؛ فینال جذاب فیفا بازها در پردیس سینما ملت

ششمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران برگزیدگان خود را معرفی کرد.

بعد از بازی ایران و عراق پخش خواهد شد؛ تاخیر پخش «زیرخاکی» امشب

مجموعه «زیرخاکی» امشب با تاخیر پخش می‌شود.

مستند «گره» آماده پخش شد/ روایتی از شفایافتگان در حرم امام رضا(ع)

در آستانه هفته کرامت و ولادت امام رضا (ع) مستند داستانی «گره» آماده نمایش شد.

«کاروان آوای رضوی» امشب در چهارراه ولیعصر/ جشن خیابانی میلاد امام رضا با حضور مردم

«کاروان آوای رضوی» در چهارمین شب از اجرای خود به چهارراه ولیعصر رفته و در کنار تئاتر شهر جشن میلاد امام رضا را برپا می‌کند.

پخش از رادیو فرهنگ؛ «آقای رئیس» از اختیارات رئیس جمهور می گوید!

برنامه «آقای رئیس» با موضوع اختیارات رئیس جمهور در هیئت دولت از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

توضیحات داروغه‌زاده درباره ممیزی‌های سخت‌گیرانه و سردرگم سینمای ایران؛ فرهنگ حوزه‌ای حاکمیتی در ایران است و سیاستگذاری حاکمیتی نسبت به آن اعمال می‌شود/شرایط ممیزی باعث سردرگمی فیلمساز می‌شود

ابراهیم داروغه‌زاده معاون اسبق نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در لایو اینستاگرامی خانه هنرمندان ایران در گفت‌وگو با کیوان کثیریان با اشاره به راز و رمز فیلم‌های توقیفی در دوران مسئولیت خود گفت: برای اجرای قانون بارها و بارها به دادگاه احضار شدم. من برای 35 فیلم که در دو سال اکران شده بود، متهم بودم و بعد از ده‌ها جلسه دادگاه 28 اسفند 98 به لطف کرونا تبرئه شدم.

در سالروز درگذشت استاد موسیقی؛ «سلام صبحگاهی» حسن کسایی پخش می شود

در برنامه "با کاروان شعر و موسیقی" قطعه «سلام صبحگاهی» به مناسبت سالروز درگذشت استاد حسن کسایی پخش و بررسی می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کتاب اصغر فرهادی انتخابات انتخابات ریاست جمهوری ایران و عراق تئاتر شهر فیدل کاسترو مسابقات لیگ برتر موسیقی فینال سینما بیوک میرزایی بهزاد فراهانی فیلمساز منتقد حامد همایون ولیعصر شبکه نمایش خانگی رادیو فرهنگ پردیس سینما ملت حرم امام رضا ع علی سرتیپی هفته کرامت شهرام گیل آبادی بهروز مفید داروغه زاده سریال طنز شبکه الکوثر آرش خوشخو زیرخاکی حسن کسایی کاسترو مهمانی از کارائیب مهین آقای رئیس فرانتس کافکا کاروان آوای رضوی حالا برعکس سیدعلی احمدی گره انتخاب 1400 لباس و گریم دیو و ماه پیشونی محاکمه درخشش ژانر ترسناک تلألو مسابقه ایران و عراق جام قهرمانان سلام صبحگاهی با کاروان شعر و موسیقی شبکه نمایش خانگی پخش می شود امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۴۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره ارشاد اسلامی نیشابور گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برای ایجاد اشتغال و حمایت از مشاغل خانگی با محوریت فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۲ نسبت به ثبت‌نام متقاضیان برای دریافت  تسهیلات ویژه دولتی اقدام کرد.

علیرضا سید‌ابادی  افزود: بیان کرد: در تسهیلات تبصره ۱۶، تعداد ۳۵ نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند که ۳۰ نفر موفق به تشکیل پرونده و دریافت وام جمعا به مبلغ ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شدند، همچنین در تبصره ۱۸ نیز تعداد ۸ نفر از نیشابور و ۳ نفر از زبرخان و ۴ نفر از میان جلگه جمعا به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند. 
 وی با اشاره به اینکه تسهیلات مشاغل خانگی به هنرمندانی که در پی ایجاد و یا توسعه شغل هنری خود بوده و دارای مستندات قابل قبول باشند، تعلق می‌گیرد، تصریح کرد: هنرمندان برای اطلاع از لیست رشته هایی که شامل دریافت تسهیلات می شوند، نیاز است که به سامانه مشاغل خانگی رجوع کنند. 

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از برنامه متفاوت رضا رشیدپور
  • تبلیغ بین سریال‌ها دردسر ساز شد
  • برخورد با مصادیق غیرقانونی تبلیغات در نمایش خانگی
  • جلوی تبلیغات غیرقانونی در نمایش‌خانگی گرفته می‌شود
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • فیلم| کلافگی مردم از تبلیغات در سریال‌های شبکه نمایش خانگی
  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید